انتخابات دومین دوره نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برگزار و ۵ نفر به عنوان اعضای منتخب مشخص شدند.
کد خبر: ۱۹۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 12 March 2016
انتخابات دومین دوره نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برگزار و ۵ نفر به عنوان اعضای منتخب مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته انتخابات دومین دوره شوراهای استانی نظام روانشناسی و مشاوره در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برگزار و نفرات منتخب معرفی شدند.

رئیس کمیسیون انتخابات شورای نظام روانشناسی و مشاوره استان کرمانشاه در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: در مجموع ۸ نفر کاندیدای این انتخابات در استان کرمانشاه بودند که بر اساس قانون باید ۵ نفر انتخابی داشته باشیم.

مجتبی علی بکیان در تشریح نتایج این انتخابات افزود: دکتر خدامراد مومنی با ۵۸ رأی به عنوان نفر اول انتخاب شد. دکتر محسن گل محمدیان و دکتر حسن امیری هر کدام با ۴۸ رأی منتخبین دوم شدند. دکتر خیراله صادقی با ۳۷ رأی چهارم و دکتر مختار عارفی با ۳۳ رأی پنجمین منتخب شد.

وی تصریح کرد: با توج به اینکه محسن گل محمدیان و حسن امیری حائز آراء مساوی شدند این دو فرد به عنوان اعضای دوم انتخاب شدند و به این ترتیب در این انتخابات نفر سوم نداشتیم.

این مسئول ادامه داد: دکتر کامران یزدانبخش ۳۲ رأی، دکتر جهانگیر کرمی ۳۲ رأی و دکتر سید محسن حجت خواه نیز حائز کسب ۲۴ رأی شدند.

وی بیان کرد: این دوره از انتخابات در راستای اجرای بند ۵ از ماده ۶ و مواد ۹، ۱۰، ۱۳‌، ۱۵، ۱۷ و ۱۸ قانون تشکیل سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و نیز مفاد آیین نامه انتخابات دومین دوره شوراهای استانی انجام و در این خصوص انتخابات دومین دوره شوراهای استانی امروز در حوزه انتخابیه کرمانشاه برگزار شد.

وی در خصوص ضرورت برگزاری این انتخابات گفت: کار سازمان نظام مشاوره و روانشناسی جمهوری اسلامی ایران نظارت بر کار مشاوران و روانشناسانی است که طبق رسالت خاص خود برای انجام خدمات مشاوره و روانشناسی به آنان پروانه اعطا می‌نماید.

علی بکیان افزود: دفتر مرکزی سازمان مذکور در تهران است و هر استان نیز به طور مستقل شوراهای استانی خود را دارد و زیرمجموعه نظام مورد نظر در تهران است.

وی بیان کرد: در استان کرمانشاه نیز شورای استانی نظام روانشناسی و ‌مشاوره تشکیل شد تا وظایف سازمانی بالا را در استان مراقبت کنند و افرادی منتخب شدند که همگی از اعضای نظام مشاوره و روانشناسی هستند.

گفتنی است؛ در این دوره از انتخابات تعداد آرای باطله صفر و تعداد ۲۰۴ تعرفه سفید نیز باقیمانده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار