کد خبر: ۱۹۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 12 March 2016
مصدق طاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این میزان اعتبار صرف طرح هایی شامل، آسفالت سطح شهر ، تهیه و نصب مجموعه شهربازی، موزاییک فرش، رنگ آمیزی المان فلزی و تابلوهای برق شده است.
وی افزود: علاوه بر اقدامات عمرانی در همین مدت رنگ آمیزی جداول سطح شهر با اعتبار 100 میلیون ریال به طول هشت 8 هزار متر، اجرای جدول گذاری و ترمیم جداول نقاط مختلف شهر با اعتبار 120 میلیون ریال به طول 400 متر و اجرای زیرسازی خیابان های سطح شهر با اعتبار 100 میلیون ریال از دیگر برنامه های حوزه عمرانی شهرداری مهران بوده است.
شهردار مهران همچنین از آمادگی کامل شهر و شهرداری برای پذیرایی و استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و یادآور شد: امسال شهرداری مهران با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و ورود مهمانان و کاروان های راهیان نور، زیبا سازی این شهر مرزی را در دستور کار دارد.
طاهری تاکید کرد: کاشت گل و توسعه فضای سبز ، اجرای رنگ آمیزی جداول و معابر ، توسعه تجهیزات و مبلمان شهری از برنامه های شهرداری مهران است.
وی گفت: به منظور افزایش کیفی خدمات، شهرداری نسبت به بررسی و رفع نواقص مربوط به پارک ها و بوستان ها، جایگاه های اسکان، وسایل بازی، تجهیزات و تاسیسات مبلمان ها و سرویس های بهداشتی و آب نماها اقدام می کند تا نوروز امسال را با آمادگی مطلوب تر و بیشتر به استقبال زائران، گردشگران و راهیان نور این شهر مرزی برویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار