پنج پروژه عمرانی در شهرستان حاجی‌آباد با حضور استاندار هرمزگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۹۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 11 March 2016

به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری عصر پنج‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح 5 پروژه عمرانی شهرستان حاجی‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل وجود تحریم‌ها، بسیاری از برنامه‌ها از جمله کارهای عمرانی به تاخیر افتاده است و در زمینه ورود سرمایه به کشور نیز مشکلات بسیاری داشتیم.

وی حضور مسئولان در جمع مردم را انجام وظیفه دانست و افزود: دولت برنامه‌ها و پروژه‌های زیادی در دست اجرا دارد اما اگر مردم در انجام این طرح‌ها مشارکت نکنند اجرای آنها به تاخیر خواهد افتاد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه مردم می‌توانند تولید ثروت داشته باشند، تصریح کرد: پیشرفت هر جامعه در اثر تفکر و برنامه‌ریزی شکل می‌گیرد و اگر همت کافی بکار گرفته شود، می‌توانیم منطقه خود را متحول سازیم.

جادری اضافه کرد: هدف دولت تولید ثروت توسط مردم است و مردم می‌توانند در جهت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا و تشکیل شرکت‌های تعاونی گام بردارند و دولت هم در این راستا به آن‌ها کمک خواهد کرد.

افتتاح سردخانه مدرن صادراتی و واحد بسته‌بندی محصولات گلخانه‌ای

سردخانه مدرن صادراتی و واحد بسته‌بندی محصولات گلخانه‌ای مزرعه شاه‌نظری سرچاهان در زیربنایی به مساحت یک هزار و 890 مترمربع و با سرمایه‌گذاری 25 میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث شده است.

ظرفیت بسته‌بندی میوه، سبزی و قارچ این واحد 6 هزار تن و ظرفیت سردخانه نگه‌داری محصولات آن 800 تن است و این پروژه برای 20 نقر اشتغالزایی مستقیم داشته است.

بهره‌برداری از باند دوم اتوبان محور گهکم – فورگ

 
باند دوم اتوبان محور گهکم – فورگ به طول 12 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

این محور شهرستان حاجی آباد را به استان فارس متصل کرده و احداث این اتوبان موجب کوتاه‌تر شدن فاصله بین دو استان شده‌است.

افتتاح فاز اول ناحیه صنعتی شهرستان حاجی‌آباد

فاز اول ناحیه صنعتی حاجی آباد در زمینی به مساحت 20 هکتار طراحی و عملیاتی شده‌است.

در این ناحیه صنعتی شبکه توزیع برق، خیابان‌سازی و تامین آب به میزان پنج لیتر بر ثانیه و تامین برق به میزان دو مگاوات اجرایی شده است. برای فاز اول این ناحیه صنعی بیش از 22 میلیارد ریال هزینه شده است.

برنامه کلی ناحیه صنعتی حاجی آباد در 45 هکتار طراحی شده که فازهای بعدی آن اجرایی خواهد شد.

بهره‌برداری از بوستان تدبیر ویژه بانوان حاجی‌آبادی

این بوستان در زمینی به مساحت یک هکتار و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان احداث شده‌است.

احداث بوستان‌های بانوان در سراسر هرمزگان با تاکید استاندار هرمزگان برای ایجاد فضای تفریحی مناسب برای بانوان صورت گرفته است. تاکنون 11 بوستان بانوان در هرمزگان افتتاح و 11 بوستان دیگر برای بانوان نیز در حال احداث است.

افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی شهرستان حاجی‌آباد

پروژه‌های برق‌رسانی شهرستان حاجی‌آباد شامل پنج هزار و 768 متر شبکه فشار ضعیف هوایی، 140 متر شبکه فشار ضعیف زمینی، 15 هزار و 483 متر شبکه فشار متوسط هوایی، 34 دستگاه پست هوایی و 185 دستگاه احداث چراغ روشنایی معابر است و این پروژه‌ها در مجموع با اعتباری بیش از 21 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

پست برق روستای جائین حاجی‌آباد به نمایندگی از این پروژه‌ها در مراسمی توسط استاندار هرمزگان افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار