فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 07 April 2015

سرهنگ سلمان آدینه وند در گفتگو با مهر با تقدیر از همکاری مردم با نیروی انتظامی در ایام نوروز اظهار داشت: خوشبختانه مردم در ایام نوروز امسال همکاری بسیار مناسبی را با نیروی انتظامی در بخش های مختلف داشتند که این امر شایسته تقدیر و سپاس است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: همکاری و تعامل سازنده میان مردم و نیروی انتظامی سبب شد تا میزان وقوع جرم در منطقه کاهش و احساس امنیت و آرامش در میان شهروندان افزایش قابل توجهی داشته باشد.

افزایش کشفیات نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در ایام نوروز

وی با اشاره به افزایش کشفیات نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در بخش های مختلف به صورت ویژه در ایام نوروز به فعالیت پرداخته و تلاش کردند تعطیلات امنی را برای شهروندان و مردم شهرستان و مسافران نوروزی رقم بزنند.

سرهنگ آدینه وند از افزایش ۳۶ درصدی کشفیات اموال مسروقه در نوروز امسال در شهرستان پاکدشت خبر داد و اضافه کرد: با تلاش نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت و در راستای مبارزه با سارقان خرد و کلان، در بخش کشفیات اموال مسروقه با رشد ۳۶ درصدی مواجه بودیم.

افزایش ۳۶ درصدی کشفیات اموال مسروقه در نوروز

این مسئول با اشاره به میزبانی مردم شهرستان پاکدشت از زائران امام رضا(ع) گفت: مردم شهرستان پاکدشت این افتخار را داشته و دارند که بسیاری از زائران امام رضا(ع) و مسافران نوروزی از جاده های مواصلاتی این شهرستان عبور می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: اگر چه میزان سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته رشد داشته است اما در محورهای مواصلاتی شهرستان پاکدشت با کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت مواجه بودیم.

این مسئول یادآور شد: ایستگاه های متعدد نوروزی ویژه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران در جاده های مواصلاتی شهرستان دائر شده بود که با استقبال شهروندان و مسافران نوروزی مواجه شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار