رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی مازندران
رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی مازندران گفت: دشمنان با هدف نفوذ، پشت خاکریزهای فرهنگی کشور قرار گرفته‌اند که باید برای مقابله با این هجمه‌ها ایستاد.
کد خبر: ۱۹۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 09 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد حسین ذکریایی در همایش کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در مازندران ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی با هدف نفوذ پشت خاکریزهای فرهنگی کشور قرار گرفته‌اند که باید برای مقابله با این هجمه‌ها نسبت به کانون‌های فرهنگی تبلیغی نگاه حمایتی داشت و از آن به عنوان افسران عرصه مقابله با جبهه فرهنگی یاد کرد.

وی تجهیز و تقویت کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در شهرهای استان را ضروری خواند و افزود: اکنون زمان آن رسیده است که متولیان امور فرهنگی برای هم‌افزایی و وحدت همه جانبه در برابر تمام تهدیدها و رخنه‌های فرهنگی غرب یک‌صدا شوند و دست به دست هم در مقابل این نفوذ خطرناک که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ایستادگی کنند.

رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان با تاکید بر ایجاد طرح آمایش سرزمینی مازندران به ویژه با رویکرد فرهنگی در شهرهای استان خاطرنشان کرد: تعداد کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در استان در برخی از شهرهای مازندران متناسب با شرایط موجود آن شهرها نیست و باید برای این چالش جدی برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

ذکریایی با اشاره به حمایت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش صدور مجوز و ایجاد تجهیزات اولیه در شهرهای استان تصریح کرد: حمایت جدی از کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در سطوح مختلف نهادهای فرهنگی امری اجتناب‌ناپذیر است و باید طوری عمل کنیم تا این مراکز به سمت درآمدزایی و جنبه‌های اقتصادی هم ورود پیدا کنند و از این مسئله غافل نشویم.

وی در پایان  به برنامه‌ریزی منسجم کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در سال جدید گفت: باید با توجه به شرایط اقلیمی و محیطی و حساسیت‌های زمان نسبت به آموزش‌های مختلف کانون‌های فرهنگی و تبلیغی اهتمام ویژه داشته باشیم و این آموزش‌ها در واقع می‌تواند در مواجهه با مشکلات و آسیب‌ها کانون‌های فرهنگی و تبلیغی موثر واقع شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار