شهردار مهر از احداث مجموعه تفریحی در این شهر با مشارکت خیرین تهرانی خبر دادو گفت: یکی از خیرین تهرانی هزینه احداث مرکز تفریحی در بوستان ملت در مساحت 12 هزار متر مربع را تقبل کرده است.
کد خبر: ۱۹۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 09 March 2016

شهردار مهر از احداث مجموعه تفریحی در این شهر با مشارکت خیرین تهرانی خبر دادو گفت: یکی از خیرین تهرانی هزینه احداث مرکز تفریحی در بوستان ملت در مساحت 12 هزار متر مربع را تقبل کرده است.

به گزارش تابناک ایلام؛جلال الدین محمدی اظهار کرد: این مکان به امکاناتی همچون کتابخانه، استخر سرپوشیده، شهر بازی و پارک آبی کودکان مجهز می شود و امیدواریم بتوانیم در هفته دولت سال آینده شاهد افتتاح آن باشیم.
وی با اشاره به اعتبار سه میلیارد ریالی شهرداری مهر در سال 94 افزود: با تلاش های صورت گرفته توانستیم 15 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و خیرین به منظور کمک به ایجاد زیرساخت های شهری در شهرداری مهر جذب کنیم.
شهردار مهر با اشاره به جمعیت سه هزار نفری این شهر یادآور شد: شهرداری مهر چهار سال است که تشکیل شده و امسال با تلاش مجموعه شهرداری مرحله دوم بوستان ملت با 600 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
محمدی با بیان اینکه جدول گذاری تمامی خیابان های این شهر نیز با اعتبار 400 میلیون ریال و در سطح یک هزار متر مربع انجام شد، تعداد نیروهای شهرداری مهر را 17 نفر اعلام کرد و از خرید یک دستگاه لودر برای خدمات رسانی در مواقع مورد نیاز خبر داد.
وی برنامه ریزی برای آسفالت معابر اصلی این شهر را از برنامه های این دستگاه اجرایی عنوان و اضافه کرد: 50 تن قیر برای این منظور خریداری شده و عملیات آسفالت نیز پس از تعطیلات نوروز 95 آغاز خواهد شد.
شهردار مهر مهمترین اماکن تفریحی این شهر را برای پذیرایی از مسافران نوروزی آبشار اما، محدوده سد چم گردلان، دره ویژدرون و طبیعت زیبای منطقه انجیر عنوان کرد و گفت: طی روزهای اخیر با همکاری مردم و دانش آموزان حدود یک تن زباله از اطراف شهر و بویژه محدوده سد چم گردلان پاکسازی شد و با هماهنگی معاونت عمرانی قول هایی مبنی بر واگذاری 30 کانکس در کنار آبشار اما و سد چم گردلان برای استقرار مسافران نوروزی داده شده است.
شهر مهر از توابع شهرستان ملکشاهی است./ف

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار