مدیر کل دامپزشکی استان همدان از اجرای طرح تشدید کنترل مواد خام دامی در استان همدان خبر داد و گفت: ۲۴۵ اکیپ بازرسی در اجرای این طرح فعالیت می کنند.
کد خبر: ۱۹۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 10 March 2016
 مدیر کل دامپزشکی استان همدان از اجرای طرح تشدید کنترل مواد خام دامی در استان همدان خبر داد و گفت: ۲۴۵ اکیپ بازرسی در اجرای این طرح فعالیت می کنند.

به گزارش مهر،محمود رضا رسولی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام نوروز طرح تشدید کنترل بهداشتی مواد خام دامی در استان همدان اجرا می شود، اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی استان همدان در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافران این طرح را از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه سال آینده اجرا می کند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی مواد خامی در استان همدان ۶۰۶ نفر روز نیرو به کار گرفته شده است، افزود: در اجرای این طرح ۱۹ اکیپ نظارتی و ۲۴۵ اکیپ بازرسی دامپزشکی استان همدان بر مراکز عرضه، تولید و توزیع و مواد خام دامی کنترل دارند.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان در ادامه سخنانش گفت: همچنین اکیپ های نظارت بر قرنطینه دامی نیز از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه سال آینده بر مراکز قرنطینه دامی نظارت خواهند داشت.

رسولی با اشاره به اینکه ۲۵۷ نفر روز نیرو در طرح نظارت بر قرنطینه دامی مشارکت دارند، بیان داشت: ۱۹ اکیپ نظارتی و ۱۹۰ اکیپ بازرسی در این طرح فعال هستند.

وی با بیان اینکه کشیک های دامپزشکی در اداره کل و شهرستان های استان همدان مستقر هستند، عنوان کرد: شهروندان و مسافران می توانند شکایات، نظرات و گزارش های خود را با شماره ۱۵۱۲ دامپزشکی در میان بگذارند.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان اظهار داشت: کشیک های بخش خصوصی نیز بر درمانگاه های دامپزشکی، داروخانه های دامپزشکی، آزمایشگاه و مراکز واکسیناسیون در ایام نوروز نظارت خواهند کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار