آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: در شرایطی که برخی نا امنی ها در کشورهای همسایه را می بینیم باید قدردان امنیت کشورمان باشیم.
کد خبر: ۱۹۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 08 March 2016
به گزارش تابناک قم، وی عصر سه شنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان داشت: اکنون در میدان مین قرار داریم و کشورهای همسایه هر کدام دچار مشکلی امنیتی هستند و در برخی کشورها نیز شاهد حضور پایگاه های نظامی آمریکایی ها هستیم لذا باید قدردان امنیت ایران اسلامی باشیم که در این شرایط با مشکلی مواجه نیستیم.

وی افزود: درباره شهیدان مسئولیت داریم که یک بخش از آن مالی و خدماتی مربوط به خانواده آن ها است و برخی مسئولیت ها است که شهدا بر عهده ما گذاشته اند و باید توجه لازم را نسبت به این مساله داشته باشیم.

وی ابراز داشت: بهترین خدمت آن است که فرزندان شهیدان شناسایی شوند و اگر در جامعه یا دانشگاه و حوزه مشغول به کاری شوند این ها معطر به عطر شهدا می شود و باید از این شیوه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

وی افزود: کسانی که از خانواده شهیدان، ایثارگران و جانبازان هستند می توانند بسیاری از مشکلات را برای ما حل کنند و اگر این افراد وارد حوزه و دانشگاه شوند فضای اخلاقی این محیط ها را بهبود می بخشند.

آیت الله جوادی آملی گفت: بنیاد شهید باید از استعدادهای درخشان تحت پوشش خود حمایت ویژه ای داشته باشد و کاری کند خانواده ها مشکل رفاهی و مالی نداشته باشند تا فرزندان این خانواده ها در آینده بتوانند به عنوان افراد نخبه سرمایه ای برای اداره کشور باشند.

وی افزود: فرزندان شهیدان باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند و آن ها از حمایت معنوی پدران خود برخوردار هستند لذا باید با اخلاص تمام به فرزندان شهیدان رسیدگی کرد تا استعداد واقعی برای آینده کشور باشند.

این مرجع تقلید بیان داشت: معنویت خانواده شهیدان همواره حفظ شده است و هر چه راه شهیدان را ادامه دهیم آن ها از ما راضی تر خواهند بود و دعای آن ها در مورد ما مستجاب می شود.

وی در پایان خطاب به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد که سلام بنده را به رئیس جمهوری ابلاغ کنید. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار