کد خبر: ۱۹۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 08 March 2016


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز میزان مصرف سالانه برق در این استان را 5.2میلیارد کیلووات ساعت اعلام کرد.

ناصر اسکندری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت:با افزوده شدن 45هزار مشترک در استان البرز تعداد کل مشترکان استان به یک میلیون و 200 هزار مشترک رسید.

وی ادامه داد: در سال های گذشته میزان استفاده غیرمجاز از شبکه های برق استان 18درصد بود که با اقدامات صورت گرفته به 13درصد کاهش یافته است.

اسکندری به نصب کنتور های جدید در استان البرز اشاره کرد و گفت: تا کنون بخش قابل توجهی از مشترکان از کنتور های جدید دیجیتال بهره مند شده اند.

وی افزود: میزان دقت کنتورهای برق جدید بالا بوده که نقش اساسی در کاهش مصرف انرژی دارد.

وی اظهار کرد: برای فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه برق و پیشگیری از مصرف برق غیر مجاز امسال 40 هزار کتاب بین مردم استان البرز توزیع شده است .

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: انتظار می رود مسئولان دستگاه های اجرایی با کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز میزان هدر روی انرژی را در استان کاهش دهند.

اسکندری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سرقت تجهیزات و کابل های برق در استان البرز افزود: برای پیشگیری از این سرقت ها بخش قابل توجهی از شبکه های برق استان به کابل های خود نگه دار تجهیز و جایگزین شده است .

وی اظهار کرد: این نوع کابل ها میزان سرقت به پایین ترین سطح ممکن کاهش داده است.

وی گفت: امسال تعدادی سارق کابل و تجهیزات برق توسط نیروی انتظامی در استان البرز شناسایی و دستگیر شدند که این اقدام ماموران انتظامی و حمایت دستگاه قضایی ستودنی است.

وی به میزان خاموشی ها در استان البرز اشاره کرد و افزود: در پنج سال گذشته یمزان خاموشی برق سالانه353دقیقه بود که در سال 94به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

اسکندری بیان داشت: اکنون روند قطع برق در استان البرز روبه کاهش است و امیدواریم با استفاده از امکانات و تجهیزات مناسب بتوانیم آن را به پایین ترین سطح برسانیم.

وی ساخت و سازهای غیر مجاز، عوامل طبیعی و سرقت کابل ها را از عوامل قطعی برق در استان البرز نام برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار