مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: درس سیاسی حضرت زهرا (س) دفاع از امامت و ولایت بود و در صحنه کربلا نیز دفاع از ولایت و امامت به‌خوبی مشخص شد.
کد خبر: ۱۹۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 07 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در مجمع بسیج استان مازندران در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران با اشاره به دوران زندگی حضرت زهرا (س) اظهار کرد: زندگی کوتاه‌ مدت این بانوی بزرگ اسلام سراسر برای ما باید سرمشق و سرلوحه باشد.

وی تصریح کرد: همه اقدامات سیاسی حضرت زهرا (س) برای ما آموختنی است، با نگاه به زندگی این بزرگوار و اجرای آن بسیاری از مشکلات کشور حل و فصل می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: اولین درس سیاسی حضرت زهرا (س) شناخت انحراف سیاسی بود، کسی نمی‌توانست باور کند که بعد از پیامبر (ص) جامعه دچار انحراف می‌شود، زمینه این انحراف تاکنون نیز ادامه پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: بیشتر مشکلات جامعه فعلی در جهان به‌دلیل عدم پذیرش ولایت فقیه دامن‌گیر بشر شد.

غلامی به طراحی جریان فتنه در سال 88 برای کاهش اختیارات ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: جریان فتنه 88 در ابتدا فقط تلاش داشت بحث کلمه مطلقه را از ولایت فقیه جدا کند، اگر ولایت مطلقه فقیه در کشور نبود که رهبر نمی‎توانست جریان فتنه 88 را کنترل کند، رهبر به‌دلیل اختیارات تامی که دارد کشور را از انحراف در این دوران نجات داد.

وی با اعلام اینکه ارتداد در دوران پیامبر (ص) عقیدتی نبود، خاطرنشان کرد: ارتداد دوران پیامبر (ص) سیاسی بود و این ارتداد را جز حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) کسی متوجه نشد و عمق این ارتداد را به اندازه این دو بزرگوار درک نکردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به نفوذ برخی جریانات فکری در بین انقلابیون که از ابتدا در کنار نظام بودند و در حال حاضر به‌دلیل تفکرات انحرافی از انقلاب فاصله گرفتند، بیان کرد: تفکرات برخی انقلابیون از گذشته تاکنون بسیار تغییر کرده و همین امر باعث ایجاد دوگانگی در کشور شده است.

این مسئول با اشاره به مطرح کردن مذاکره با کشورهای غربی، به‌ویژه آمریکا افزود: انحراف به حدی در بین برخی چهره‌های انقلابی زیاد شده است که حاضر هستند در همه زمینه‌ها با آمریکا مذاکره کنند.

غلامی با بیان اینکه قرآن تکلیف اعتمادسازی بین مسلمانان و یهود را به‌خوبی مشخص کرد، تأکید کرد: در قرآن آمده است که یهود هیچ‌وقت از مسلمانان راضی نمی‌شوند، مگر اینکه مسلمانان از دین خود برگردند، آیا با توجه به این آیه ما می‎توانیم با مذاکره‌کنندگان که حرف، رفتار و گفتار و کردار یهودیت دارند، مذاکره کنیم.

وی یادآور شد: درس سیاسی حضرت زهرا (س) دفاع از امامت و ولایت بود، در صحنه کربلا نیز دفاع از ولایت و امامت به‌خوبی مشخص شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اظهارات رئیس جمهوری درباره رفع ممنوعیت تصویری یکی از سران فتنه بیان کرد: این جریان هشت ماه کشور را در بدترین شرایط قرار داد و الان رئیس جمهور بحث عدم ممنوع‌التصویر بودن ایشان را در چارچوب قانون پیگیری می‌کند.

غلامی اضافه کرد: برخی‌ها تلاش دارند مجلس را بگیرند و پس از کسب کرسی مجلس به‌دنبال ایجاد برجام دیگری و بعد از آن به‌دنبال رفع حصر سران فتنه باشند و همین طور پیش برود در چند وقت دیگر نظام را در حصر سران فتنه مقصر جلوه دهند و در آخر مردم و نظام را به آنها بدهکار کنند.

وی در پایان گفت: برای رفع مشکلات انقلاب اسلامی ایران باید انحراف را به‌خوبی بشناسیم، راه مقابله با انحراف را بدانیم، دفاع بی‌چون و چرا از ولایت فقیه داشته باشیم و اطاعت از ولی فقیه در برنامه کاری ما باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار