استاندار اصفهان از وجود نقاط کورآنتن دهی تلفن همراه در استان انتقاد کرد و خواستار تقویت این خدمات به عنوان یکی از زیرساختهای گردشگری این منطقه شد.
کد خبر: ۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲ 17 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رسول زرگرپور با اشاره به اینکه مردم هنوز در خصوص بی خطر بودن دکل ها و سیستم های مخابراتی قانع نشده اند، تصریح کرد: باور مردم بر پرخطر بودن این سیستم ها است که این موضوع باید در سطح ملی حل شود. زرگرپور یادآور شد: یک سوم جغرافیای استان اصفهان کویری است وبرخی نقاط فاقد پوشش های مخابراتی است و در برخی از شهرستان ها نیز مشکلاتی در این خصوص وجود دارد که باید این مشکلات هرچه سریعتر برطرف گردد.

وی تاکید کرد: تلفن همراه ابزار کار مدیریت بحران است و رسیدگی به موقع به تصادفات و حوادث ناگوار با استفاده از این ابزار امکان پذیر است.

زرگرپور درادامه با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ی زیرساخت های مخابراتی استان استفاده شود، افزود: اصفهان باید پایلوت طرح ها و ایده های جدید قرار گیرد چرا که اصفهان همه ی شرایط را برای پایلوت شدن دارد و مردم ین استان شایسته ی خدمت بیشتر هستند .

وی گفت: مدیرعامل شرکت مخابرات استان متعهد شده است که تا پایان سال مشکل نقاط کورآنتن دهی تلفن همراه در استان را حل نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار