همایون بسطامی گفت: تیم های ملی وزنه برداری بانوان و آقایان عراق در ایلام اردونشین هستند.
کد خبر: ۱۹۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 07 March 2016
همایون بسطامی گفت: تیم های ملی وزنه برداری بانوان و آقایان عراق در ایلام اردونشین هستند.


به گزارش تابناک ایلام ،همایون بسطامی افزود: تیم های ملی وزنه برداری بانوان و آقایان عراق در شهر ایلام اردونشین هستند. تیم های ملی وزنه برداری عراق 10 روز پیش در ایلام اردوی خود را برپا کردند و تا یک ماه بطول می انجامد.
وی گفت: تیم ملی وزنه برداری بانوان عراق با 4 وزنه بردار و تیم ملی وزنه برداری مردان عراق با 6 وزنه بردار به همراه اعضای کادر فنی بطور جداگانه در حال تمرین هستند و با توجه به رابطه دوستانه موجود از امکانات مان رایگان استفاده می کنند.
بسطامی در خصوص وضعیت وزنه برداری در این شهر افزود: با توجه به اینکه رئیس فدراسیون نگاه ویژه ای به استان های محروم دارد باید تاکید کنم که وزنه برداری در ایلام روندی رو به جلو دارد و ما با وجود همه محدودیت ها توانسته ایم زمینه حضور چند وزنه بردار را در اردوهای تیم ملی فراهم کنیم.
وی گفت: با این وجود از نظر سخت افزاری مشکلات زیادی داریم. وسایل وزنه برداری بسیار گران و امکانات موجود در شهر ایلام هم مربوط به چند سال پیش است، وقتی که علی مرادی رئیس فدراسیون بود.
عضو شورای عالی فنی فدراسیون درباره برنامه های مربوط به استعدادیابی در ایلام افزود: وزنه برداری رشته سختی است و افراد خاص جذب فعالیت در آن می شوند. با این وجود در بخش استعدادیابی عملکرد خوبی داشته ایم و هم اکنون مشغول آموزش به یک سری از استعدادها در این رشته هستیم. چند ماه پیش تعداد ملی پوشان ما بسیار زیاد بود ولی برخی از آنها دچار مصدومیت شدند.
وی گفت: با توجه به اینکه هیئت ایلام بودجه کافی در اختیار ندارد ما موفق به برگزاری کلاس های مربیگری و داوری نشده ایم ولی نمایندگان ما در هر جایی که کلاس برگزار می شود حضوری فعال دارند.
بسطامی در خصوص چشم انداز فدراسیون برای پیشرفت وزنه برداری افزود: خوشبختانه فدراسیون برنامه ریزی بلند مدتی در راستای اهداف وزارت تعریف کرده و تشکیل شورای عالی فنی هم در همین راستا بوده است. 
در این شورا از تفکرات افراد با تجربه و تحصیل کرده استفاده بهینه می شود و در واقع اتاق فکری است که نتایج خوبی در آینده به همراه خواهد داشت./م

منبع:واحد مرکزی خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار