رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی مطرح کرد:
تابناک: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: نظارت بر بیمارستانها و مراکز درمانی به منظور سنجش خدمات و کیفیت آن در ایام تعطیل نوروز همچون گذشته انجام می شود، که این امر این سبب جلوگیری از هرگونه تخلف و به وجودآمدن نارضایتی می‎شود.
کد خبر: ۱۹۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 06 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت : تیم‌های این دانشگاه در بخش درمان، غذا و دارو و بهداشتی برای ارائه خدمات در ایام نوروز در آماده ‌باش کامل می باشند و به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به همشهریان و مسافرانی که به استان سفر می‌کنند کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی تسهیلات سفر تشکیل شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای تسهیل سفرهای نوروز یکی از اقداماتی است که هرساله انجام شده و هر نهادی به نوعی در ارتباط با سفرهای نوروزی باشد مانند بخش بهداشتی و درمان با تشکیل ستادهایی برای این امر اقدام می‌کند.

 ایشان با اشاره به اینکه حوزه درمان دارای 2 بخش پیش‌بیمارستانی و بیمارستانی است افزود: در بخش پیش‌بیمارستانی 44 پایگاه اورژانس 115 به‌ صورت شبانه‌روزی و 8 پایگاه سلامت نوروزی در استان مرکزی در آماده‌ باش کامل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با بیان اینکه بیش از 200 نفر نیرو در بخش پیش‌ بیمارستانی حضور دارند خاطرنشان کرد: 55 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با کادر مجرب آماده خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز هستند.

دکتر طاهر احمدی با بیان اینکه همه بیمارستان‌های استان به‌ صورت مستقیم یا آنکال در این ایام مشغول به فعالیت هستند تصریح کرد: در این ایام آزمایشگاه‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی فعال هستند و بخش خصوصی نیز براساس برنامه ابلاغی فعالیت می‌کند.

وی ضمن اشاره به اینکه همه داروخانه‌های شبانه‌روزی استان در تعطیلات نوروز فعال هستند ادامه داد: 80 بازرس بهداشت محیط از یک اسفند ماه تا 15 فروردین ماه در مراکز تهیه و توزیع غذا و اماکن عمومی به بازرسی و نظارت مشغول هستند که در جهت ارتقای سطح بهداشت و سلامت مردم نظارت بر رعایت بهداشت هتل‌ها، مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی بین راهی نظارت کامل را خواهند داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نظارت بر بیمارستانها و مراکز درمانی به منظور سنجش خدمات و کیفیت آن در ایام تعطیل نوروز همچون گذشته انجام می شود، که این امر این  سبب جلوگیری از هرگونه تخلف و به وجودآمدن نارضایتی میشود.

دکترطاهراحمدی با اشاره به نیاز به ایجاد تعامل میان دستگاههای خدمت‌رسان با دانشگاه علوم پزشکی گفت: تعامل و همکاری با نهادهای خدمت‌رسان مانند هلال احمر میتوان هماهنگی‌های لازم برون سازمانی را افزایش و در مواقع بروز مشکلات به یکدیگر یاری و نواقص را رفع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار