کد خبر: ۱۹۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 06 March 2016
فرمانده نیروی انتظامی دزفول گفت: دو کلاهبردار و سارق حرفه ای سکه های طلا در شهرستان دزفول با عملیات ضربتی به دام پلیس افتادند.  
سرهنگ علی الهامی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه دو کلاهبردار و سارق حرفه ای سکه های طلا در دزفول به دام پلیس افتادند، اظهار کرد: این افراد کلاهبردار در تماس تلفنی و از طریق فضای مجازی با وعده فروش طلا و اشیای عتیقه علاوه بر کلاهبرداری تعداد ۱۰۴ سکه طلا را از یکی از شهروندان  سرقت کردند.  

وی با اشاره به اینکه مالباخته با کلاهبرداران قرار گذاشته بود در ازای دریافت یک کیلوگرم سکه عتیقه (تقلبی) تعداد ۱۰۴ سکه بهار آزادی را که از محل فروش منزل مسکونی خود کسب کرده بود معامله کند، افزود: کلاهبرداران پس از حضور در محل قرار، مالباخته را مورد ضرب و شتم قرار داده و سکه های طلای وي را به سرقت بردند.  

فرمانده نیروی انتظامی دزفول با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه و با مراجعه مالباخته به پلیس، در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد، تصریح کرد: بلافاصله شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار پلیس شهرستان دزفول قرار گرفت.

الهامي یادآور شد: بررسی تصاویر مربوط به طلاهای تقلبی در فضای مجازی توسط سارقان و وجود یک زخم بر روی انگشت یکی از افراد کلاهبردار به عنوان سرنخی از سوی پلیس آگاهی مورد پیگیری قرار گرفت و با دقت و تیز بینی ماموران شهرستان، متهم اصلی و همدست وی شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی قضایی در مخفی گاهشان دستگیر شدند.  

وی افزود: متهم اصلی در بازجویی به طراحی این نقشه با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.  

فرمانده نیروی انتظامی دزفول همچنین به شهروندان نسبت به این نوع سرقت و کلاهبرداری ها هشدار داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار