تابناک: فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال علاوه بر کاهش انواع سرقت در شهرستان، مجموع سرقت‌ها نیز ۶۳ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 06 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، محمدعلی یوسلیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای سال جدید به ویژه در ایام تعطیلات نوروز با تعامل و همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مردم امنیت اجتماعی بسیار مطلوبی را با توجه به افزایش حجم ترددها در شهرستان شاهد بودیم.

وی افزود: دستاورد این امنیت کاهش 85 درصدی سرقت منازل، کاهش 100 درصدی سرقت اتومبیل، قطعات، جیب‌بری و سرقت احشام ، کاهش 55 درصدی سرقت موتورسیکلت و 33 درصدی داخل خودرو و در نهایت کاهش 63 درصدی در مجموع سرقت‌ها در ایام نوروز بوده است.

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: در تعطیلات نوروز امسال 3 مورد تصادف فوتی در شهرستان داشتیم که 90 درصد این موارد مربوط به راکبان موتورسیکلت آن هم در رده سنی میانسالان بوده که به دلیل نداشتن کلاه ایمنی و بی‌توجهی به قوانین به وقوع پیوسته است.

وی بیان کرد: در این ایام 3 طرح انتظامی امنیت اخلاقی، کنترل تفرجگاه‌ها و امنیت اجتماعی، پیشگیری از سرقت و کنترل مجرمان در شهرستان اجرایی شد که حاصل آن تامین امنیت مطلوب و کاهش محسوس سرقت‌ها در این ایام بود.

یوسلیانی با بیان اینکه در ایام نوروز آمار کشفیات هم 4 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در سال 93 نیز با تلاش ماموران نیروی انتظامی و همکاری مردم شاهد کاهش 13 درصدی انواع سرقت و افزایش 13 درصدی کشفیات سرقت بودیم.

وی با اشاره به اهداف مجموعه نیروی انتظامی شهرستان در سال 94 خاطرنشان کرد: تلاش در راستای کاهش تلفات جاده‌ای، ادامه اجرای طرح امنیت اخلاقی و بهبود ارائه خدمات نیروی انتظامی از مهمترین اهداف ما در سال جدید است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار