مسؤول بازرسی و نظارت اصناف شهرستان فیروزکوه از اعمال جریمه بیش از 103 میلیون ریالی اصناف متخلف درطرح بازرسی ویژه ایام نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 06 April 2015

سید امین حسینی در گفت وگو با ایرنا گفت: طرح بازرسی اصناف ویژه ایام نوروزی از تاریخ 15 اسفندماه گذشته آغاز و تا پایان 13 فروردین ماه ادامه داشت که در مجموع 873 مورد بازرسی از اصناف مختلف شهرستان انجام شد.

وی گفت: در این بازرسی ها 44 مورد پرونده تخلف تشکیل شد که گرانفروشی، درج نکردن قیمت، تقلب در معامله، کم فروشی، صادر نکردن صورتحساب، تعطیلی خودسرانه و نداشتن صندوق مکانیزه، به ترتیب بیشترین تخلفات را تشکیل می داد.

حسینی از اعمال جریمه 103 میلیون و 754 هزار و 640 ریالی اصناف متخلف در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: پرونده ها برای ادامه سیر مراحل به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی همچنین تعداد بازرسی از نانوایی ها و واحدهای خبازی را 214 مورد با تشکیل 11 مورد پرونده و آمار بازرسی از روستاها را 155 مورد با تشکیل 13 پرونده تخلف عنوان کرد که از روستاهای سرانزا، سله بن، شهرآباد، جلیزجند، لزور، شادمهن، مزداران، انزها، زرین دشت، امین آباد و شهر ارجمند به انجام رسید.

مسؤول بازرسی و نظارت اصناف شهرستان فیروزکوه همچنین از انجام 46 مورد گشت مشترک به همراه نمایندگان فرمانداری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی، شبکه دامپزشکی و اداره میراث فرهنگی طی این مدت خبر داد.

وی از شهروندان خواست تا با تماس با سامانه تلفنی 124 و یا شماره تلفن 76400190 این نهاد و بازرسان آن را در برخورد با متخلفان یاری دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار