مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز نخستین جشنواره قلم در مدارس آموزش از راه دور این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷ 04 March 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور در نشست ستاد استانی جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور این استان اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها یکی از راه‌های اساسی برای موفقیت در امر آموزش و تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: جشنواره قلم نیز به همین منظور در استان راه‌اندازی می‌شود تا بتوان خلاقیت را هر چه بیشتر در بین دانش‌آموزان ایجاد کرد.

این مسئول گفت: همچنین یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی جشنواره در استان، ایده‌پردازی است تا روحیه خودباوری نیز در بین نسل جوان ما هر چه بیشتر پرورش یابد.

زارع‌پور به نحوه برگزاری جشنواره و سطوح آن اشاره کرد و گفت: جشنواره در سطوح آموزشگاهی و در مرحله بعدی سطح استانی و در نهایت در سطح کشوری اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: جشنواره در رشته‌های خاص همچون خدمات و کشاورزی و صنایع دستی با حضور خانواده دانش‌آموزان معلمان و خود دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه فرصت ارائه آثار پایان فروردین سال آینده است تصریح کرد: برای دستیابی به جزئیات جشنواره علاقه‌مندان می‌توانند به سایت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار