رئیس اداره تعاون و اموررفاهی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان این استان که در سال 93 به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، آغاز شد.
کد خبر: ۱۹۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 03 March 2016
تابناک فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس: خدابخش شهبازی در جلسه مسئولان تعاون اداره های آموزش و پرورش استان فارس در شیراز افزود: با پیگیری های معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش این استان مقررشد، پاداش بازنشستگی این دسته از همکاران به حساب وام ضروری اداره های محل خدمت آنها واریز شود و مسئولان تعاونی اداره ها آن را به حساب این همکاران واریز کنند.
در این گزارش به زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیانی که در سال 94 بازنشسته شده اند، اشاره ای نشده است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش فارس درباره بیمه طلایی و تکمیلی فرهنگیان گفت: لازم است اسناد پزشکی ارایه شده فرهنگیان در کمترین زمان ممکن بررسی شود و در پرداخت خسارت به آنان شتاب گیرد.
وی با تاکید بر لزوم پیگیری ارایه خدمات بهتر به فرهنگیان اظهار کرد: باید پرداخت های خسارت بیمه های حوادث و خودروها نیز به روز شود .
شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 68 پایگاه اسکان میهمانان نوروزی این اداره کل در سراسر استان فارس از روز بیست و ششم اسفند 94 آماده پذیرش میهمانان فرهنگی از سراسر کشور هستند.
وی ادامه داد: همکاران فرهنگی برای رزرو اینترنتی مدارس فارس برای ایام تعطیلات نوروز، می توانند با مراجعه به سامانه رزرو اینترنتی به نشانی http://eskan.medu.ir برای انجام این کار اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار