کلید 133 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی دارای دو معلول و بیشتر در کرمانشاه توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور تحویل شد.
کد خبر: ۱۹۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 03 March 2016
کلید 133 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی دارای دو معلول و بیشتر در کرمانشاه توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور تحویل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، 133 واحد مسکونی در مجتمع مسکن رازی کرمانشاه که به همت خیرین مسکن ساز، بنیاد مستضعفان و بهزیستی کرمانشاه ساخته شده، امروز(12 اسفند) به مددجویان دارای دو معلول و بیشتر تحویل داده شد.

انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم تحویل کلید این واحدهای مسکونی اظهار کرد: با وجود اینکه کمک به ساخت این واحدها در ردیف اعتباری بهزیستی نبود، اما بودجه ای برای آن در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: هدف ما این است که خانواده های دارای معلول دیگر دغدغه مسکن را نداشته باشند، زیرا نگهداری از معلولین به تنهایی برای آنها بسیار دشوار است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کرمانشاه از استان هایی است که دید خوبی به تامین مسکن مددجویان، لوازم توان بخشی و تجهیزات آنها دارد.

 جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه نیز با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن ساز کرمانشاه 240 واحد برای خانوارهای دارای دو معلول درنظرگرفته اظهار کرد:امیدواریم همه این 240واحد بزودی به سرانجام برسند.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح 33واحد از این خانه ها در شهر کرمانشاه و 100 واحد دیگر در سایر شهرستانها بودیم که اگر می خواستیم هریک از آنها را آزاد تهیه کنیم باید بیش از 70یا80 میلیون تومان پول پرداخت می کردیم.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه اعتبار هزینه شده برای ساخت هریک از این واحدهای مسکونی را 43 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این رقم 15 میلیون تومان با کمک بنیاد مستضعفان،10 یلیون تومان با کمک بهزیستی و پنج میلیون تومان با کمک خیرین مسکن ساز تامین شده و مابقی را خود مددجویان پرداخت کردند.

به گفته این مسئول این واحدها 75 متری هستند و هیچ اقساطی ندارند.

عبدالرضا میرزائیان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز تامین مسکن مددجویان را یکی از مهمترین دغدغه های بهزیستی استان دانست.

وی ادامه داد 3600 واحد برای مددجویان بهزیستی در استان درنظر گرفته شده که 2600 واحد آن تحویل شده که افراد در آن ساکن هستند و تعدادی را نیز امروز تحویل دادیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار