به گزارش تابناک سمنان،رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : واژگونی یک دستگاه سمند و یک دستگاه وانت پیکان در مسیرهای بین شهری این استان، دو کشته و پنج مجروح بر جا گذاشت.
کد خبر: ۱۹۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 02 March 2016
سرهنگ حسن خسروجردی افزود: ساعت 21:30 شب گذشته یک مورد واژگونی خودرو در محور دامغان - شاهرود به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام شد.

وی به حضور ماموران انتظامی و پلیس راه در محل حادثه واقع در کیلومتر 48 این محور اشاره و تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی جوانی 20 ساله واژگون شد.

خسروجردی به فوت در دم خانم 21 ساله در این حادثه اشاره و اظهار کرد: راننده و سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.این مسئول انتظامی بی توجهی به جلو از سوی راننده وانت پیکان را علت اصلی این حادثه اعلام کرد.

وی همچنین از وقوع حادثه ای دیگر در کیلومتر 57 محور سبزوار - میامی خبر داد و گفت : در این حادثه خوروی سمند با چهار سرنشین به علت ناتوانی راننده در کنترل خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی واژگون شد که مرگ در دم مادر 51 ساله راننده را در پی داشت.

رئیس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: سه سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.واژگونی حدود 60 درصد سوانح رانندگی محور اصلی تهران - مشهد در استان سمنان را شامل می شود.

واژگونی خودرو در مسیرهای استان های کویری از جمله استان سمنان معضلی که باید برای آن تدابیر اصولی اتخاذ کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار