رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از روند اجرای طرح تحول سلامت در شهرستان مهاباد بازدید نمود
کد خبر: ۱۹۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶ 01 March 2016
















به گزارش محمدی خبرنگار تابناک آذربایجان غربی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: هدف از اجرای طرح تحول سلامت در شهرستان ها فراهم نمودن دسترسی تمامی جمعیت ساکن حاشیه شهر ها،سکونت گاه های غیر رسمی و ارائه خدمات اولیه سلامت توسط مراقبین سلامت،برقرار عدالت در سلامت و ارتقاء وضعیت سلامت جسمی،روانی و اجتماعی آنانو کلیه روستائیان عزیز می باشد.
در این بازدید دکتر اقازاده از مرکز آموزش بهورزی شهرستان مهاباد که در حال بازسازی بود دیدن کرد و گفت:در راستای طرح تحول سلامت مجوز این مرکز با قدمت بالای 40 سال با توجه به فرسوده بودن و بافت قدیمی صادر شده و به منظور بهسازی و نوسازی این مکان برای بهورزان و سربازان خط مقدم سلامت شهرستان بزودی به بهره برداری خواهد رسید. 
وی در بازدید از مرکز سلامت جامعه بداق سلطان افزود:برای بروز رسانی و تجهیز و نوسازی این مرکز  حدود 550 میلیون ریال و جهت تجهیز و بروز رسانی واحد دندان پزشکی این شهرستان حدود 250 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه متبوع هزینه شده است و تجهیز مراکز سلامت و بهداشتی درمانی شهرستان به 9 دستگاه یونیت جدبد گام مهمی در مسیر اهداف عالی سلامت و بهداشت دهان و دندان در راستای ارائه خدمات مطلوب و  کاهش پرداختی از جیب بیماران برای شهروندان این شهرستان می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی در بازدید از کلینیک ویژه تخصصی و بلوک زایمان بیمارستان گفت: بیش از 50 میلیارد ریال صرف ساخت بخش بلوک زایمان و کلینیک ویژه تخصصی شهرستان شده که در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این دو پروژه مهم خواهیم بود و با توجه به اهمیت بیمارستان مهاباد به عنوان بلوک جنوب استان و اشتغال حدود 65 نیروی تخصصی و فوق تخصصی در این مرکز  گام بزرگی در راستای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی این شهرستان برداشته خواهد شد. 
وی افزود: با اهتمامی که در بین کارکنان شبکه بهداشت و درمان مهاباد وجود دارد، خدمات شایسته ای به مردم و بیماران تقدیم شده و ثمرات این تلاش و همکاری، اجرای مطلوب طرح تحول نظام سلامت در هر دو حوزه بهداشت و درمان در شهرستان می باشد.

 وی خاطر نشان کرد:  اهتمام جدی دولت و وزارت بهداشت به اجرای درست و دقیق طرح تحول نظام سلامت، بر لزوم پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات مطلوب در جهت افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار