منتخب مردم سمنان در خبرگان رهبری:
به گزارش تابناک سمنان،نماینده ولی فقیه و منتخب مردم سمنان در خبرگان پنجم، ضمن تقدیر از نقش آفرینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای حضور یکپارچه مردم در انتخابات، گفت: سازمان تبلیغات مصداق برّ و تقوی است.
کد خبر: ۱۹۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 01 March 2016
آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح سه شنبه در نشستی با رئیس و پرسنل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان و اعضای کانون مداحان این استان، از انتخابات به مثابه جشن انقلاب یاد کرد و بیان داشت: الحمدالله جشن انقلاب ملت ایران به نحو شایسته، سالم و با حضور چشم گیر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان سمنان برگزار شد.

وی شعور و فرهنگ بالا را از ویژگی های مهم استان سمنان دانست و افزود: حضور ملت همیشه بیدار و سرافراز استان سمنان در بزنگاه های تاریخ معاصر ایران اسلامی همواره نشان از صداقت، پاکی و راستی این مردمان دارد که نمود بارز آن را در ۲۲بهمن و هفتم اسفندماه جاری گذشته و در خلق حماسه ای مردمی کردیم. کارفرهنگی وظیفه دینی ما است امام جمعه سمنان در ادامه این دیدار، ضمن اشاره به تعامل مثبت ایجاد شده بین شورای هیئات مذهبی با دیگر هیئات دینی، مذهبی و مردمی و مجموعه کانون مداحان در سطح استان برای اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ دینی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مصداق بر و تقوی است و این تعامل ایجاد شده بین نهادهایی مانند کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی دینی نشان از درایت این مجموعه دارد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه کار فرهنگی وظیفه همه ما است، ابراز داشت: امروزه همکاری همه دستگاه های فرهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن به اهداف عالیه فرهنگی منطقه، استان و کشور ضروری است همچنین باید توجه داشت که در امور فرهنگی، اخلاص می بایست سر لوحه کارها باشد .

وی از تماس تلفنی آیت الله خطاط نامزد نتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان
سمنان برای تبریک به مناسبت پذیرفته شدن وی خبر داد و افزود: بنده هم از ایشان برای حضور در استان و گرم کردن تنور انتخابات تشکر کردم.

حضور مردم دل های دشمنان را خالی کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان نیز در این دیدار ضمن تبریک حضور حداکثری ملت ایران اسلامی و بویژه استان سمنان و انتخاب مجدد آیت الله سید محمد شاهچراغی به عنوان نماینده مردم استان در خبرگان پنجم، گفت: پر شدن صندوق های رای ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی، دل های دشمنان را خالی کرد چرا که این پلیدان در این اندیشه بودند که می توانند با تبلیغات منفی مردم ایران را از انتخابات برحذر دارند.

حجت الاسلام غلامرضا زاهدی هفتم اسفند را روز تاریخی پیروزی ملت ایران نامید و افزود: ملت ایران به گونه ای در صحنه حاضر شدند که دشمنان ناامید تر از همیشه و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی امیدوارتر از همیشه به استقبال سال نو رفتند و این چیزی جز لبیک به ندای مقام معظم رهبری نبود.

فرهنگ نیازمند تعامل همه جانبه است

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان همچنین با تاکید بر اهیمت مقوله فرهنگ در جامعه، گفت: از مقام معظم رهبری نقل به مضمون است که می فرمایند اگر می توانستم تنها کار فرهنگی می کردم و این نشان دهنده اهمیت فرهنگ و توجه به آن در جامعه است.

زاهدی افزود: خوشبختانه در راه اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی اقدامات شایان ذکری در استان سمنان انجام پذیرفته که نمونه های آن را می توان در زیرمجموعه های سازمان تبلیغات اسلامی مانند کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، بانوان فرهیخته، کانون های مساجد، روحانیان مستقر و طرح هجرت و ... به وضوح مشاهده کرد اما ما معتقدیم در این زمینه کارهای فراوانی باید کرد.

وی با بیان اینکه کارفرهنگی به صورت انفرادی از هیچ دستگاهی سرنخواهد زد، ابراز داشت: تعامل در اجرا و برنامه ریزی امور فرهنگی امروزه لازمه تغییرات اساسی در بحث فرهنگ است لذا امروز نمی توان گفت صرفا اداره تبلیغات اسلامی متصدی فرهنگی است کار فرهنگی باید با تعامل و همکاری در سایه هدف گذاری مناسب انجام شود.

در پایان این دیدار، مراتب تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان برای انتخاب آیت الله سید محمد شاهچراغی به عنوان نماینده خبرگان پنجم از استان سمنان ابلاغ شد.

آیت الله شاهچراغی آدینه گذشته در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری با کسب اکثریت آراء به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان بعد ابقاء شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار