معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به برگزاری هفته جوان در اردیبهشت ماه گفت: پیشنهاد برپایی نشست بزرگ سمن‌های جوانان کشور در هفته جاری در شیراز را ارائه کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۸۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 27 February 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:عبدالعلی رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: ما موافقت ضمنی وزارت ورزش وجوانان را برای برگزاری نشست سازمانهای مردم نهاد جوانان گرفته‌ایم؛ علاوه بر آن اردیبهشت ماه میزبان مسابقات فوتبال قهرمانی کشور سازمانهای مردم نهاد هستیم.

وی در ادامه گفت: نخستین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان سال 95 با موضوع اوقات فراغت را در پایان فروردین ماه برگزار می کنیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به نمایشگاه بزرگ وزارت ورزش و جوانان در استان زنجان در سال آینده گفت: این نمایشگاه صلح و دوستی جوانان نام دارد و کشورهای مختلف در آن شرکت می کنند. قصد داریم با استفاده از ظرفیت های این نمایشگاه با کشورهای مختلف ارتباط متقابل در زمینه گردشگری جوانان داشته باشیم. هم ما شعار خود را به این کشورها برسانیم و هم جوانان آنها در سفر به ایران به یک سفیر و مبلغ تبدیل شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های بین‌المللی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اظهارکرد: قرار است سمن‌های جوانان در قالب طرح‌های گردشگری جوانان به سه کشور سفر کنند. اولین سفر 15 فروردین به کشور مالزی خواهد بود سپس این جوانان به هند و گرجستان سفر خواهند کرد. آنان پیام جوان، صلح و دوستی را به گوش جوانان این کشورها می‌رسانند. البته جوانان آنها نیز به ایران سفر خواهند کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه ماهنامه‌ باران را در دست چاپ داریم گفت: این ماهنامه درباره سمن‌های جوانان است و نخستین شماره آن نیمه اسفند ماه به صورت رایگان در ادارت استان فارس و ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور توزیع می‌شود. یکی از اهداف انتشار آن آشنا کردن جامعه با پتانسیل‌های جوانان است. سه شماره اول روی کیوسک نمی‌رود اما با دریافت مجوز از شماره چهارم، این ماهنامه روی کیوسک می رود.

رضایی در پایان تاکید کرد: برای اجرای برنامه‌های خود اعتبار لازم را از طریق وزارت ورزش و جوانان،‌ خیران و حامی مالی تامین کرده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار