روزنامه های چاپ شیراز در نخستین روز هفته موضوعاتی در حوزه های مختلف را به عنوان تیتر نخست در صفحه اول برجسته کردند.
کد خبر: ۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ 31 January 2015
روزنامه خبرجنوب در صفحه نخست شماره شنبه این تیتر را برجسته کرد: در راستای اجرای پروژه جداسازی آب بهداشتی و آشامیدنی؛ فروش کارتی آب شرب در کشور کلید خورد.

'رییس جمهوری: نباید به نام احزاب و جناح ها و یا انتقاد برای حریف کف زد'، زمزمه های آزادسازی قیمت خودرو و' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: نمی گذاریم کنسرت ها، تئاترها و فیلم های مجوزدار دچار حاشیه شوند از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

'هر چه داد می زنیم DIC ها (مراکز کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد) را جمع کنید، بی فایده است' این سخنان شهردار منطقه تاریخی فرهنگی شیراز را روزنامه نیم نگاه در صدر تیترها و عناوین صفحه نخست برجسته کرده است.

'مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس: انقلاب اسلامی ایران تحلیلگران جهان را متحیر ساخت' و 'بلوکه شدن 77 هزار میلیارد تومان دارایی بانک ها در بانک مرکزی' از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه چاپ شیراز است.

روزنامه افسانه نیز تیتر نخست خود را به موضوع عوارض ساخت و ساز در شیراز اختصاص داد و نوشت: 'فرمول محاسبه عوارض ساختمان ساده شد'.

این روزنامه عکس اول خود را از گزارش یک رویدادی فرهنگی برگزید و با اشاره به برگزاری آیین رونمایی از کتاب ناصر امامی، این تیتر را برگزید: 'مرواریدی به خط بریل'.

روزنامه سبحان نیز تیتر نخست خود را از سخنان نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه شیراز انتخاب کرد و نوشت: 'انقلاب ایران، سرآغاز دگرگونی در جهان انسانیت است'.

این روزنامه همچنین توزیع بسته چهارم امنیت غذایی در شب عید را به همراه عکس در صفحه اول برجسته کرد.

روزنامه عصر مردم نیز سخنان نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه شیراز را به عنوان تیتر نخست برجسته کرد و تیتر مشابه روزنامه سبحان را برای این خبر برگزید.

'هاشمی رفسنجانی: تعداد احزاب، بن بست های حکومت های متعصب را می شکند'، 'استاندار فارس: تمام شهرستان های فارس به کارگاه راه سازی تبدیل شده است' و 'نارنج به نگارخانه های شیراز پیوست' از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه در روز شنبه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار