امام جمعه موقت یاسوج گفت: همدلی، هم افزایی، وفاق، اتحاد، انسجام و همبستگی مثال زدنی ملت ایران در انتخابات، امروز به دنیا نشان داده خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 26 February 2016
حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه اهمیت انتخابات امروز و لزوم حضور گسترده مردم در آن تلاش ها و اقدام های لازم را انجام دادند که ستودنی و قابل تقدیر است.
وی بیان کرد: پس از اعلام نتایج انتخابات مردم و گروه های سیاسی باید بیش از پیش و برای کمک به توسعه و پیشرفت همه جانبه همراه یکدیگر باشند.
موسوی اعظم اظهار کرد: کاندیداهای پذیرفته شده در انتخابات امروز در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم استان بوده و همه باید از آنها حمایت کنند.
وی عنوان کرد: نامزدهای منتخب مردم در انتخابات امروز نیز به همراه طرفداران خود با کاندیداهای راه یافته به مجلس دهم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
موسوی اعظم ابراز داشت: چنین دیدگاه مهم و باارزشی باید به یک باور بین مردم کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده و این روحیه هر چه بیشتر در استان حاکم شود.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: از طرفداران کاندیداهای پذیرفته شده انتخابات امروز در کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود پس از اعلام نتایج رای گیری اقدام به برگزاری جشن و شادی که موجب برهم زدن نظم عمومی و آرامش و آسایش مردم استان شود بپرهیزند، زیرا اینگونه امور با هیچ قانونی سازگار نیست.
موسوی اعظم با اشاره به نزدیک بودن هفته احسان و نیکوکاری، گفت: انتظار می رود که افراد متمکن کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش به دستگیری از قشرهای آسیب پذیر و کمک نقدی به مساجد، حسینیه ها و رفع مشکلات جوانان در حال ازدواج استان توجه کنند.
وی بیان کرد: همزمان با سراسر کشور نام نویسی از علاقه مندان تحصیل در حوزه های علمیه در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و از والدین درخواست می شود فرزندان مستعد خود را برای خدمت به دین مبین اسلام در حوزه های علمیه مراکز شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه ثبت نام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار