فرمانده انتظامی استان لرستان
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در روز برگزاری انتخابات شش هزار نیرو تامین امنیت صندوق های اخذ رای را بر عهده دارند. نامزدهای انتخاباتی با رعایت اخلاق انتخاباتی و هواداران آنان نیز با رعایت قوانین و مقررات تلاش کنند تا بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد شود.
کد خبر: ۱۸۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 26 February 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک  از خرم آباد، سردار محمد قنبری با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی استان برای ایجاد فضای سالم و آرام تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی افزود: ماموران پلیس لرستان در روز برگزاری انتخابات نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا فضایی آرام و شاداب و به دور از هر گونه تنش‌های سیاسی و اجتماعی، برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.


وی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی با رعایت اخلاق انتخاباتی و هواداران آنان نیز با رعایت قوانین و مقررات تلاش کنند تا بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد شود.
وی از آمادگی پلیس استان در تامین امنیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری خبر داد و افزود: برنامه ریزی‌ها و تدابیر لازم جهت پوشش صندوق‌های رای و امنیت انتخابات توسط پلیس در استان انجام شده و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: به طور حتم مردم استان در این دوره از انتخابات نیز همانند گذشته مشارکت حداکثری را خواهند داشت و با انتخاب افرادی اصلح سرنوشت خود را تعیین خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار