با صدور اطلاعیه ای صورت گرفت؛
حجت الاسلام آشتیانی، احمد امیرآبادی و حجت الاسلام ذوالنور در واکنش به تخلف یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس از قانون ابلاغی در عدم برپایی ستاد در حدفاصل سه راه بازار تا میدان جانبازان، با صدور نامه ای به برخورد دوگانه با این مسئله اعتراض کردند.
کد خبر: ۱۸۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 24 February 2016
به گزارش تابناک قم، در حالی که پنجشنبه گذشته در جلسه ای که با حضور اعضای هیات های اجرایی، مسئولان ستادهای انتخاباتی و نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، و خبر از ممنوعیت برپایی ستاد انتخاباتی در هسته مرکزی شهر دادند اما به نظر می رسد ستادهای دکتر لاریجانی مشمول این قانون نمی شود .

در این جلسه فرماندار قم اظهار داشت كه کمیته امنیتی استان از ایجاد هرگونه ستاد تبلیغاتی در خیابان آیت الله مرعشی نجفی تا شهدا به دلیل مشکلات عدیده و چالش هایی که نامزدها و هواداران آن ها در انتخابات گذشته در این مناطق ایجاد کرده بودند، مخالفت کرده است. اما بررسی ها نشان می دهد که ستادهاي دكتر لاريجاني، تافته جدا بافته اند و در هسته مركزي شهر، چندين ستاد برای تبلیغات این نامزد داير نموده اند.

در همين رابطه طي مصاحبه اي كه خبرنگار این پایگاه خبری با آقاي جمالي، رئيس ستاد انتخابات استان قم انجام شد، وي تنها به همين جمله بسنده كرد كه اين قانون يا بايد براي همه محدوديت ايجاد كند و يا اين كه تمامي نامزدها بتوانند از عدم محدوديت تبليغات در هسته مركزي شهر استفاده كنند.

در همین خصوص  کاندیداهای ائتلاف اصولگرایان قم با صدور اطلاعیه ای با اعتراض به رفتار دوگانه شورای تامین استان قم و برای تحقق اهداف مصوبه اولیه شورای تامین استان مبنی بر رفاه شهروندان و تسهیل در عبور و مرور در منطقه مرکزی شهر از دایر نمودن ستاد انتخاباتی در مراکز فوق چشم پوشی کردند.

منبع: قم نا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار