تراکتورسازی-4-الجزیره-امارات-صفر
به گزارش تابناک تبریز،تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی خود در فصلِ جدید لیگ قهرمانان آسیا، شروعی فوق‌العاده مقابل الجزیره امارات داشته و با 4 گل این تیم قدرتمند را شکست داد.
کد خبر: ۱۸۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 24 February 2016
 تراکتورسازی در این بازی با  ترکیب محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، مهدی کیانی، آگوستو سزار، بختیار رحمانی، فرزاد حاتمی و سروش رفیعی به میدان رفت.

در سوی مقابل تیم پرستاره الجزیره که هنک تن‌کاته، سرمربی مشهور سابق چلسی را روی نیمکت خود می‌بینید با علی خسیف، فایز موسی‌اف، علی احمد مبخوت، پارک جونگ وو، تیاگو نوس، سالم راشد، یعقوب یوسف، محمد عبید، فارس جمعه، انجل لفیتا و کوین جونز به زمین آمده بود.


شرح گل‌ها

تراکتورسازی یک- الجزیره صفر: سانتر ایرانپوریان از سمت راست را فرزادحاتمی با ضربه سر برای بختیار رحمانی کاشت تا هافبک تراکتورسازی با یک ضربه محکم و روی پا گل اول بازی را به ثمر برساند.
تراکتورسازی ۲- الجزیره صفر: کرنر سروش رفیعی را شجاع خلیل‌زاده با یک ضربه سر زیبا به گل دوم تراکتوری‌سازی تبدیل کرد.

تراکتورسازی ۳- الجزیره صفر: رفت و برگشت چند باره توپ در مقابل دروازه الجزیره در نهایت با حضور به موقع مهدی شریفی و ضربه او از روی خط دروازه، گل سوم تراکتورسازی را به همراه داشت.

تراکتورسازی ۴- الجزیره صفر: اشتباه عجیب مدافع الجزیره و توپ‌ربایی به موقع فرزاد حاتمی باعث شد مهاجم تراکتورسازی گل چهارم تراکتورسازی را به ثمر برساند. یک شروعِ باورنکردنی در ورزشگاه یادگار امامِ نه چندان شلوغ!
حاشیه ها:
حدود ۲۰ هزار نفر از هواداران تراکتور سازی در ورزشگاه حضور دارند.

برخی از هواداران تراکتور سازی با خود بادکنک هایی را به ورزشگاه آورده اند.

بختیار رحمانی مدتی پیش مورد غضب هواداران تراکتورسازی قرار گرفته بود ولی  پیش از شروع این بازی تشویق شد.90




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار