سید حمید رضاکاظمی تنها کاندیدای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه درحوزه انتخابیه پلدختر ومعمولان است ؛این حزب در تاریخ 29 بهمن ماه 1394 در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان، سیدحمیدرضاکاظمی را بعنوان کاندیدای خود در انتخابات هفتم اسفند معرفی نمود.
کد خبر: ۱۸۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 24 February 2016


به گزارش تابناک لرستان ،سید حمید رضاکاظمی تنها کاندیدای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه درحوزه انتخابیه پلدختر ومعمولان است.

این حزب در تاریخ 29 بهمن ماه 1394 در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان، سیدحمیدرضاکاظمی را بعنوان کاندیدای خود در انتخابات هفتم اسفند معرفی نمود.

سید حمید رضا کاظمی از کاندیداهای شناخته شده حوزه انتخابیه پلدختر ومعمولان می باشد؛ این نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ؛رقابتی سخت وپرتنشی را با علی کایدی نماینده دوره هشتم ونهم پلدختردر نهمین دوره انتخابات مجلس داشت که دراین رقابت درمرحله دوم انتخابات علی کایدی به مجلس راه یافت.

حال این بار این کاندیدای مطرح پلدختری با حزب اعتدال وتوسعه موج انتخاباتی جدیدی در این حوزه انتخابیه جنوب لرستان به وجود آورده است.

بنا به رصد خبرنگار تابناک در پلدختر وتحلیل آگاهان انتخاباتی سید حمید کاظمی یکی از رقبای سخت دراین دوره از انتخابات است وبه تعبیر برخی از تحلیل گران یک پای قضیه انتخاباتی در این دوره است تا آن حد که هواداران این کاندیدای مهم منتظرند تا در روز جمعه هفت اسفند شانس پیروزی به این نامزد حزب اعتدال وتوسعه رو کند.

لازم به ذکر است که حزب اعتدال و توسعه در سال 1378 به رهبری حجت السلام دکتر حسن روحانی تاسیس گردیدو از شاخص ترین چهره های این حزب می توان به آقایان دکتر محمدباقر نوبخت(سخنگوی دولت تدبیر و امید) که در حال حاضر دبیر کل حزب اعتدال و توسعه می باشد،مهندس محمدرضا نعمت‌زاده(وزیر صنعت دولت تدبیر و امید) ،دکتر اکبر ترکان (مشاور ارشد دکتر روحانی)،دکتر محمود واعظی(وزیرارتباطات دولت تدبیر و امید)،دکتر محمدعلی نجفی(مشاور امور اقتصادی دولت تدبیر و امید، دکتر علی جنتی(وزیر فرهنگ وارشاد دولت تدبیر و امید) و چندین تن از بزرگان دولت تدبیر و امید اشاره کرد.

همچنین در حوزه انتخابیه پلدختر کاندیداهای مطرحی از جمله مصطفی چراغی که حمایت احزاب اصلاح طلب استان را باخود به همراه دارد وعلی کایدی نماینده پلدختر در دوره هشتم ونهم مجلس و همینطور غلامرضا کوشکی به عنوان کاندیدای اصولگرایان موج های انتخاباتی را در صحنه رقابت این حوزه انتخابیه تشکیل داده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار