سریال تکراری بداخلاقی‌های انتخاباتی از سوی داوطلبان مجلس دهم در مازندران تمامی ندارد.
کد خبر: ۱۸۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 24 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، روزهای پایانی زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نزدیک است و هر روز بیشتر از روز گذشته شاهد گرم‌تر شدن کوران تبلیغات در سطح شهرها هستیم.

بیشتر تبلیغات کاندیدای مجلس شورای اسلامی در اوایل شب آغاز و تا نیمه‌های شب با حضور طرفداران آنها ادامه دارد که شاهد شور و نشاط تبلیغاتی در مقابل بسیاری از این ستادها هستیم.

پوستر داوطلبان مجلس دهم با ژست‌های عجیب و غریب بر روی دیوار، تیر برق‌ها، پل‌های عابر پیاده، تنه درختان و... خودنمایی می‌کند که هر کدام از آنها برای کارگران زحمتکش شهرداری ساعت‌ها زمان می‌برد تا امحا شود.

*نصب پوسترهای تبلیغاتی توسط بانوان در نیمه‌های شب

حضور بانوان در نیمه‌های شب برای نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداها بر روی دیوار خیابان‌ها یکی از نکات قابل توجه در زمینه شیوه نوین تبلیغات به‌شمار می‌رود که در بعضی از خیابان‌ها و کوچه پس‌کوچه‌های سطح شهر ساری مشاهده می‌شود.

مشارکت بانوان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دیگر دوره‌ها افزایش یافته و بانوان حضور فعال‌تری در ستادهای تبلیغاتی کاندیدای مورد نظرشان دارند.

*چهارشنبه‌سوری زودرس در ساری

با گرم شدن تنور تبلیغات مجلس شورای اسلامی شاهد فرارسیدن چهارشنبه‌سوری زودرس در مقابل بعضی از ستادهای تبلیغاتی کاندیدای مجلس دهم هستیم.

بعضی از جوانان با توجه به نزدیکی پایان سال اقدام به خرید ادوات آتش‌بازی کردند و از فرصت شلوغی مقابل بعضی از ستادهای تبلیغاتی برای چهارشنبه‌سوری‌ زودرس استفاده می‌کنند.

با وجود بعضی از قانون‌شکنی‌ها و شیطنت برخی افراد باید از تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت اماکن شلوغ و پر رفت و آمد مقابل ستادهای انتخاباتی قدردانی کرد.

*قانون‌شکنی آشکار با ایجاد کارناوال انتخاباتی در ساری

با توجه به اینکه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران بارها از ممنوع بودن ایجاد کارناوال انتخاباتی در خیابان‌های سطح شهر خبر داده‌بود اما در شب‌های گذشته شاهد ایجاد کارناوال انتخاباتی از سوی بعضی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در خیابان‌های ساری بودیم.

داوطلبانی که خود را مدعی قانون‌مداری می‌دانند و سوی تصاحب یکی از کرسی‌های مجلس شورای اسلامی را در ذهن‌های خود پرورش می‌دهند، این روزها خود به مظهر بی‌قانونی تبدیل شده‌اند و مردم از آنها به‌عنوان قانون‌گذاران بی‌قانون یاد می‌کنند.

*سریال تکراری بداخلاقی‌های انتخاباتی

مثل اینکه سریال تکراری بداخلاقی‌های انتخاباتی از سوی داوطلبان مجلس دهم در مازندران تمامی ندارد و شب گذشته یکی از سخنرانان همایش انتخاباتی کاندیدا مخالفان نامزد مورد نظر خود را افرادی نفهم و دروغ‌گو توصیف کرد.

بداخلاقی‌های انتخاباتی از آنجایی به اوج می‌رسد که بعضی از افراد معلوم‌الحال اقدام به کمپین‌هایی در فضای مجازی علیه تعداد محدودی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی کردند اما اظهارات مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران مشخص شد پای پلیس فتا به میان آمد و تعدادی از گردانندگان آن نیز دستگیر شدند.

*سخنرانی‌های آتشین کاندیداها در پیاده‌رو

از بعضی از شهرهای استان مازندران خبر می‌رسد شور و حال انتخاباتی مجلس دهم با فضای انتخاباتی ریاست جمهوری برابری می‌کند و همچنین بعضی از کاندیداها مقابل ستادهای خود و در محل پیاده‌روها اقدام به سخنرانی‌های آتشین می‌کنند.

فقدان ارائه برنامه‌های آینده از سوی داوطلبان مجلس دهم همچنان در فضای سیاسی حاکم بر انتخابات حس می‌شود و یا بعضی از کاندیداها به ارائه برنامه‌های آبکی خود برای آینده اکتفا می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار