علی اکبر وحیدی:
رئیس دفتر شورای نگهبان در استان هرمزگان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هر شعبه اخذ رای پنج ناظر شورای نگهبان بر روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان هرمزگان نظارت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۸۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 23 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی‌اکبر وحیدی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفت اسفندماه سبب تقویت اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی و جلوه دهنده همدلی و همگرایی در جامعه برای رسیدن به تعالی است.
 
وی با بیان این که همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات پر شور در استان هرمزگان از سوی هیات‌های اجرایی و نظارت در سایه تعامل مناسب با یکدیگر صورت گرفته است، بیان داشت: 1267 شعبه اخذ رای در سراسر هرمزگان برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات هفت اسفندماه در نظر گرفته شده که 723 صندوق ثابت و 544 صندوق سیار است.
 
رئیس دفتر شورای نگهبان در استان هرمزگان اضافه کرد: به ازای هر شعبه اخذ رای به طور متوسط چها تا پنج نفر از سوی این شورا بر روند اجرای انتخابات و صحت برگزاری آن نظارت می‌کنند.
 
وحیدی با اشاره به این‌که 43 درصد شعب اخذ رای در هرمزگان شعب سیار هستند، گفت: تعداد شعب سیار نسبت به دوره‌های قبل کاهش یافته و با دقت و نظارت کافی، تمام تلاش خودمان را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه بکار گرفته‌ایم.
 
وی از تمامی کاندیداها و هواداران‌شان خواست تا با رعایت اخلاق انتخاباتی امکان یک رقابت سالم و پرشور را فراهم آورند.
 
رئیس دفتر شورای نگهبان در استان هرمزگان تاکید کرد: فعالیت‌های کاندیداها و ستادهای انتخاباتی آنها با دقت از سوی شورای نگهبان رصد می‌شود و این رصد تا پایان برگزاری انتخابات و شمارش آرا ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار