زارع صفت گفت: کاهش میزان زمانبندی حرکت اتوبوس ها در مبادی خطوط از 67 دقیقه به 11 دقیقه اقدامات انجام شده برای ارتقای خدمات را قابل توجه دانست.
کد خبر: ۱۸۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 22 February 2016
معاون حمل و نقل و ترافیک  با اشاره به  اقدامات انجام شده در این منطقه موجب شده زمان سفر در این منطقه به کمتر از 6 دقیقه برسد.

وی گفت: در منطقه 11 ، شش خط خصوصی ، 3 خط BRT ، 31 خط عبوری ،17 کیلومتر مسیر ویژه، 3 پایانه مسافربری و 165 ایستگاه اتوبوس در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.

زارع صفت افزود: موقعیت جغرافیایی منطقه 11 و قرار گرفتن در هسته مرکزی شهر تهران، وجود اصناف متعدد ، بورس کالاهای تجاری و قرار گرفتن در مسیر بازار تهران خیابان های این بخش از شهر تهران باعث شده که روزانه بیش از 2میلیون نفر به محدوده منطقه 11سفر کنند .

وی وجود امکانات مناسب حمل و نقل عمومی از جمله مترو ، تاکسی و اتوبوس در منطقه 11 را حائز اهمیت دانست و ضمن تأکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه و شایسته به شهروندان ؛استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را علاوه بر سرعت دسترسی به نقاط مورد نظر عامل مهمی برای کاهش آلودگی هوا ، جلوگیری از اتلاف زمان و کاهش هزینه های روانی ناشی از ترافیک دانست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 افزود: برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان و بالابردن سطح رضایت و ترغیب استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اقداماتی انجام شده که نتیجه آن موجب شده رتبه اتوبوسرانی منطقه 11 در بین مناطق 22 گانه شهر تهران از رتبه 16 به 2 ارتقا یافته و از طرفی میزان انحراف از زمان بندی حرکت اتوبوس ها از مبادی خطوط از 67 دقیقه به 11 دقیقه کاهش یابد.

به گفته زارع صفت؛ وجود 6خط خصوصی با 191 دستگاه اتوبوس فعال در خطوط ، 3 خط تندرو (2-4-7)با 605دستگاه اتوبوس فعال عبوری از منطقه 11، 31 خط عبوری با 542 دستگاه اتوبوس فعال در خطوط، 17 کیلومتر مسیر ویژه درخیابان های حضرت ولی عصر (عج) ، جمهوری اسلامی ، مولوی ، هلال احمر ، حضرت امام خمینی (ره) و وحدت اسلامی، 3 پایانه مسافربری کاوه، معین ، ولی عصر(عج) و 165 ایستگاه اتوبوس در محدوده منطقه 11 این منطقه را از هر لحاظ برای ترجیح استفاده از حمل و نقل عمومی به جای خودروهای شخصی مهیا کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار