جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق حرفه ای وسایل و تجهیزات داخل خودروها خبر داد و گفت: وی سابقه 40 فقره انواع سرقت دارد.
کد خبر: ۱۸۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 22 February 2016
سرهنگ علی اکبر جاویدان اظهارداشت: در پی وقوع سرقت های متعدد لوازم داخل خودرو درگرگان موضوع با تشکیل تیمی ویژه در دستور کار ماموران پایگاه آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات و گشت های محسوس و نامحسوس و بررسی دوربین های مداربسته سطح شهر در ساعات زمانی وقوع سرقت ها، موفق به شناسایی سارق شدند.
سرهنگ جاویدان با بیان اینکه سارق از متهمان سابقه دار در گرگان بود، افزود: ماموران با تحت نظر قرار دادن رفت و آمدهای متهم و اطمینان از وقوع سرقت ها توسط وی، طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی گلستان اضافه کرد که ماموران در بازرسی از منزل این متهم، یک سارق سابقه دار که از دوستان او بود و در این مکان مخفی شده بود را نیز دستگیر و تعدادی کیف زنانه و مردانه، مدارک سرقتی، ابزار و آچار و لوازم سرقتی خودرو را کشف ضبط نمودند.
به گفته وی متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت شد که پس از انجام تحقیقات تکمیلی و ارائه تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته در محله های وقوع بزه، در نهایت به 40 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.
سرهنگ جاویدان در خصوص نحوه انجام سرقت ها، گفت: سارق پس از شناسایی سوژه های خود، از تاریکی شب و خلوتی کوچه ها استفاده نموده و به صورت شبانه اقدام به سرقت می کرده است.
وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، همچنین از همکاری مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و کشف جرائم قدردانی کرد و به شهروندان توصیه نمود که اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کرده و از پارک خودرو در نقاط خلوت خودداری کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار