شهردار ساری
شهردار ساری گفت: ساری با داشتن امکانات مطلوب ظرفیت برگزاری اردوی تیم‌های مختلف ملی را دارد.
کد خبر: ۱۸۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 19 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،مهدی عبوری در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی کشتی نونهالان(پایه)  اظهار کرد: امکانات خوبی در مرکز مازندران مهیا بوده و به همین منظور می‌توانیم میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های ملی به‌ویژه رده سنی پایه باشیم.

وی با بیان اینکه این اردو با همکاری شهرداری و شورای شهر ساری برگزار شد، تصریح کرد: امیدواریم، چند روزی که کشتی‌گیران نونهال در ساری حضور داشتند با سفر و خاطرات خوش شهر و استان ما را ترک کنند.

شهردار ساری با بیان اینکه استعدادیابی موجب توسعه ورزش کشور می‌شود، گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک از بین شما نونهالان کشتی که آینده ورزش کشور هستید، قهرمان المپیک و جهان داشته باشیم.

عبوری حمایت از تیم‌های مرکز استان در لیگ‌های کشوری را یکی از اهداف و برنامه مهم شهرداری یاد کرد و افزود: شهرداری و شورای شهر ساری همیشه حمایت خود را به تیم‌های مختلف ورزش ساری اعلام کرده و بخشی از بودجه را در اختیار قهرمانان و تیم‌های ورزشی قرار می‌دهد.

وی در سوال اینکه که چرا شهرداری ساری به طور مستقیم در لیگ کشوری تیم‌داری نمی‌کند، بیان داشت: در حال حاضر با توجه به حمایت‌هایی که از تیم‌های ورزشی ساری داریم، هزینه‌اش خیلی بیشتر از تیم‌داری، یک تیم لیگ برتری است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه در صورت تیم‌داری شهرداری فقط به یک رشته ورزشی کمک مالی خواهد کرد، اظهار کرد: برای توسعه و شکوفایی ورزش مرکز استان، شهرداری ساری به بیشتر رشته‌های ورزشی لیگ کشوری و حتی استانی مساعدت مالی می‌کند.

با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری اردوی پنج روزه تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشورمان با هدایت مجید ترکان در ساری برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار