مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران به ادغام این دو شرکت طی چهار ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت صد نفر از نیروهای سابقه دار و معتاد را اخراج کردیم.
کد خبر: ۱۸۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 17 February 2016
ابوالقاسم چیذری در نشست هم اندیشی معاون خدمات شهری با رسانه ها تصریح کرد: در پاییز سال جاری شرکت شهربان و حریم بان ادغام و به مجموعه خدمات شهری اضافه و اقدامات اصلاحی در این زمینه انجام شد.

وی افزود: بعد از بررسی و تحقیقات لازم حدود صد نفر از نیروهایی که دارای سابقه کیفری و اعتیاد بودند حذف و به جای آنها 200 نفر از افراد دارای مدارک دانشگاهی به استخدام این شرکت درآمد.
چیذری اظهار کرد: پس از جذب نیرو، آموزش رفع سدمعبر بدون درگیری را شروع کردیم تا بتوانیم ساماندهی دستفروشان و بساطی ها را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه شهر در سیطره بساط چین ها است گفت: بسیاری از دستفروشان به صورت باندی فعالیت می کنند.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران افزود: این دستفروشان با دادن اجاره خیابان به بساط چین ها و حمایت از سوی مراقبان این افراد مشغول به کار می شوند.
وی تاکید کرد: بسیاری از این افراد که سابقه نیز داشته اند، به کمک نیروی امنیت دستگیر کردیم.

* قدیمی: هر دستفروش باعث بسته شدن یک مغازه می شود

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران نیز در این نشست تصریح کرد: با خرید شهروندان از دستفروشان، اقتصاد یک مغازه به هم ریخته و موجب بیکاری می شود.

وی با بیان اینکه سرانه تجاری شهر تهران چهار برابر دنیا است گفت: یعنی به ازای هر 25 نفر یک مغازه وجود دارد.

رضا قدیمی تاکید کرد: 39 روز بازار با هفت هزار نفر و دو شب بازار با هزار و 900 نفر ساماندهی کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ کجای دنیا بازاری برای دستفروشان وجود ندارد خاطر نشان کرد: بازار دستفروشان تنها متعلق به دست سازه ها، صنایع دستی و خانگی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار