امام جمعه موقت ملایر گفت: تداوم فعالیت هسته ای ایران و لغو تحریم ها، پیروزی مهم ایران در مذاکرات هسته ای لوازن سوییس بود.
کد خبر: ۱۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 04 April 2015
امام جمعه موقت ملایر گفت: تداوم فعالیت هسته ای ایران و لغو تحریم ها، پیروزی مهم ایران در مذاکرات هسته ای لوازن سوییس بود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: به رسمیت شناختن فعالیت هسته ای ایران، لغو تحریم ها، محدودیت ها و ممنوعیت ها از مهمترین دستاوردهای مذاکرات هسته ای در لوزان بود.

وی اظهار کرد: اوباما رییس جمهوری آمریکا بعد از اخذ توافق هسته ای با ایران، آن را یک پیشرفت مهم دانست که این امر از نکات قابل توجه در مذاکرات هسته ای لوزان است.

وی ادامه داد: همچنین نتانیاهو نیز بعد از نتیجه بخش بودن مذاکرات هسته ای در لوزان گفته توافق هسته ای بین ایران و قدرت های جهانی، موجودیت اسراییل را به خطر می اندازد که این سخنان نشان دهنده اختلاف بین حرف های اوباما و نتانیاهو است.

حجت الاسلام فاضلیان بیان کرد: عباس عراقچی عضو ارشد هیات مذاکره کننده ایران نیز بعد از نتیجه بخش بودن مذاکرات هسته ای در لوزان، به رسمیت شناختن برنامه های هسته ای ایران را از مهمترین دستاوردهای این مذاکرات دانسته است.

وی خاطرنشان کرد: این در حالیست که مقام معظم رهبری در فرمایشات نوروزی خود عنوان کردند اگر توافق صورت گیرد یا نگیرد، به هر حال اسراییل روز به روز نا امن تر خواهد شد.

خطیب جمعه ملایر همچنین با محکوم کردن حمله های تروریستی عربستان سعودی به یمن گفت: عربستان سعودی با متحدانش تاکنون با حمله های هوایی به یمن، 519 نفر را کشته اند که بیش از 90 نفر آنها کودکان بی دفاع هستند.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه مردم بی گناه یمن با پیروی از جمهوری اسلامی ایران برای استقلال و آزادی خود به پا خواسته اند، اظهار کرد: آل سعود با این اقدام با اسراییل و نتانیاهو همراهی می کند و این تجاوز عربستان به مردم و کشور یمن از سوی همه جوامع اسلامی محکوم است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار