معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل عدم رعایت اصول فنی سالن ورزشی چند منظوره روستای چنگلوا در شهرستان کهگیلویه تخریب شد.
کد خبر: ۱۸۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 16 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در نشست شورای فنی که به
بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های گچساران و باشت اختصاص داشت، گفت: 50 پروژه عمرانی شهرستان‌های گچساران و باشت مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 38 پروژه فعال، سه پروژه متوقف و 9 پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع 50 پروژه شهرستان‌های گچساران و باشت 44 پروژه دارای کیفیت خوب و 6 پروژه از کیفیت متوسط برخوردار هستند.

وی با ابراز رضایت از وضعیت احداث طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این دو شهرستان افزود: در بازدید از این طرح‌ها پروژه ضعیفی مشاهده نشد اما برای ما پروژه متوسط هم قابل قبول نیست و با وجود مشکلات اعتباری دولت ضروری است پروژه‌های عمرانی با کیفیت احداث شود.

این مسئول از تخریب سالن ورزشی چند منظوره روستای چنگلوا خبر داد و گفت: این سالن ورزشی چند مدت پیش در شورای فنی مورد بررسی قرار گرفت که به دلیل عدم رعایت اصول فنی رای تخریب آن صادر و سالن تخریب شد که این نشان‌دهنده توجه جدی شورای فنی به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی است.

نیک‌اقبالی بیان کرد: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بهمئی دارای مشکلاتی بود که پس از طرح در نشست شورای فنی مشکلات این بیمارستان رفع شد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: اعضای شورای فنی تحت تأثیر فضای انتخابات قرار نگیرند و از روند احداث پروژه‌ها غافل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که دارای پروژه‌های ضعیف باشند پروژه از آنها گرفته و به دستگاه‌ دیگری واگذار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار