عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شهردار کرمانشاه برای پاسخگو بودن به سئوالات اعضای شورای شهر کرمانشاه در جلسه استیضاح تا سوم اسفندماه باید پاسخگو باشد.
کد خبر: ۱۸۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 16 February 2016
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شهردار کرمانشاه برای پاسخگو بودن به سئوالات اعضای شورای شهر کرمانشاه در جلسه استیضاح تا سوم اسفندماه باید پاسخگو باشد.

جواد جعفری در گفت‌‌و‌‌‌‌گو با خبرنگار تسنیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کرمانشاه، اظهار داشت: به دلیل اهمال کاری شهردار کرمانشاه در برخی زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌های عمرانی و فرهنگی کلانشهر کرمانشاه توسط 10 نفر از اعضای شورای این شهر فرصت 10 روزه‌‌ای برای پاسخگویی به شهردار داده شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح شهردار در سوم اسفندماه توسط این شورا، افزود: سه هفته پیش شهردار کرمانشاه به منظور پاسخگویی به سوالات یکی از اعضای شورا احضار شد که به دلیل عدم اقناع اعضای شورای شهر، مهلت چند روزه‌ای برای پاسخگویی مجدد به شهردار داده شده است.

جعفری از اهمال کاری شهردار کرمانشاه در زمینه برخی مسائل عمرانی و فرهنگی و درون سازمانی در شهرداری خبرداد و عنوان کرد: قبل از شروع و پذیرش تصدی شهرداری توسط شهردار فعلی، چند فرهنگسرای فعال در کرمانشاه وجود داشت که هم‌‌‌‌‌‌اکنون این مراکز تعطیل است.

وی با بیان اینکه بنا به درخواست شهردار کرمانشاه، فرهنگسرای شهر برای جایگزینی به منظور ایجاد کلینیک تعطیل شده است، گفت: شهردار کرمانشاه با ادعای راه‌‌اندازی دو فرهنگسرا در کلانشهر کرمانشاه این فرهنگسراها را تعطیل کرده که این ادعا نیز تاکنون عملی نشده است.

جعفری تعطیلی فرهنگسرای آیت الله نجومی و تبدیل به محل کار شهردار را از جمله موضوعات عدم توجه به مسائل فرهنگی توسط شهردار دانست و عنوان کرد: در طول چند سال اخیر تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله اقدامات حائز اهمیت در شهردار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سایر کلانشهر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها بوده که توسط شهردار فعلی به فراموشی سپرده شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: مسائل عمرانی نیز به عنوان چهره دوم و مهم عملکرد شهرداری‌‌ها با تصدی سمت توسط شهردار فعلی به خوبی انجام نشده و برخی از پروژه‌‌‌‌ها از جمله تقاطع غیر هم‌سطح «ده مجنون» هم‌اکنون تعطیل شده است.

جعفری بیان کرد: از دیگر ادعاهای شهردار فعلی کرمانشاه درخواست اعتبار یک و نیم میلیارد ریالی از سوی دولت برای هزینه کرد در برخی پروژه‌ها و طرح‌های کلانشهر کرمانشاه بود که این موضوع نیز تاکنون عملی نشده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از بدهی‌‌های درون سازمانی در شهرداری توسط شهردار کرمانشاه پرداخت نشده است، افزود: پروژه مجتمع تجاری فیروزه به دلیل عدم پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران این پروژه هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اکنون تعطیل است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه تاکید کرد: در صورتی که شهردار کرمانشاه در جلسه روز دوشنبه سوم اسفندماه قادر به پاسخگویی به سئوالات اعضای شورا و در مجموع قانع کردن دو سوم از اعضای شورای شهر نباشد، از سمت شهرداری رد برکنار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار