رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین از کشف 12 کیلوگرم تریاک با دستگیری 5 سوداگر مرگ در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 16 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محسن قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی از استان البرز مقادیری مواد مخدر را برای فروش به استان قزوین انتقال می‌دهد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه‌ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند، افزود: مأموران در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند پس از تعقیب، متهم را به همراه همدست وی در شهرک مینودر قزوین دستگیر و 6 کیلوگرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: همچنین مأموران در اقدامی دیگر در بازرسی از وسایل یکی از مسافران اتوبوس در عوارضی شماره 2، 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند؛ در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: مأموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پی یکسری اقدامات اطلاعاتی درباره خرید و فروش مواد مخدر با تشکیل چند تیم موفق شدند قاچاقچی مواد مخدر را در عوارضی شماره سه قزوین ـ زنجان با چهار کیلوگرم تریاک دستگیر کرده و تحویل مراجع قانونی دهند.
برچسب ها: کشف ، تریاک ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار