کد خبر: ۱۸۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 15 February 2016


فرماندار ویژه کرج از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست تا در تبلیغات و کارهای انتخاباتی خود، رعایت اخلاق سیاسی را مدنظر قرار دهند.

محمدتقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه انتخابات بهترین عرصه برای به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام ملی است، اظهار کرد: در واقع شرکت در انتخابات به نمایش گذاشتن وحدت است و پایه‌های نظام ما با این حضور مستحکم‌تر می‌شود.

وی افزود: مردم می‌دانند، دشمنان همیشه چشم طمع به این آب و خاک دارند، لذا با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای، تمامی توطئه های آنها را خنثی می کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می کوبند.

ایرانی با تاکید بر ضرورت شرکت در انتخابات عنوان کرد: هر چه حضور مردم پای صندوق‌های رای بیشتر باشد، قطعا مشکلات جامعه نیز سریعتر رفع می شود.

ایرانی ادامه داد: انتخابات عرصه حضور پررنگ و شناسنامه دار مردم در صحنه انقلاب اسلامی است و همه باید تلاش کنند با همدلی و همزبانی و رعایت قانون و اخلاق اسلامی، انتخابات با نشاطی در فضای سیاسی کشور رقم بخورد.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، لزوم رعایت اخلاق سیاسی در برهه انتخابات را یادآور شد و اضافه کرد: عملکرد داوطلبان انتخابات توسط مردم رصد می شود و مردم برای انتخاب فرد اصلح، به رفتار کاندیداها نمره می دهند.

وی در پایان به پیروزی ملت ایران در اجرای برجام اشاره کرد و گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری و شجاعت درایت رئیس جمهور و تیم هسته ای و حمایت های ملت صبور و وفادار ایران، شیرینی برجام به کام ملت ایران نشست و مراسم ایام الله دهه فجر امسال با شکوه و نشاط بیشتری انجام شد به نحوی که در راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن امسال، شاهد حضور پررنگ و با شور و شعور مردم در تمام نقاط کشور و از جمله شهر کرج بودیم و این نشان از رضایت آنها از عملکرد نظام جمهوری اسلامی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار