مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان:
تابناک: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: برای هرشب از تعطیلات نوروز سال آینده امکان اسکان 180 هزار نفر در اصفهان تامین شده است.
کد خبر: ۱۸۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 15 February 2016
فریدون اللهیاری با اشاره به باز شدن آب رودخانه زاینده‌رود تا 20 اسفندماه سال جاری اظهار کرد: رودخانه زاینده‌رود یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان است و با توجه به نزدیکی ایام نوروز بهتر بود که محدوده زمانی باز بودن آب این رودخانه تا بعد از عید نوروز نیز ادامه داشت.

وی در ادامه افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که در منابع آبی وجود دارد آزادسازی آب زاینده‌رود بیشتر با هدف تامین آب مناطق کشاورزی شرق اصفهان است اما امیدواریم با بارش‌هایی که اتفاق می‌افتد بتوانیم زاینده‌رود را در روزهای نوروز نیز پرآب ببینیم تا زیبایی شهر اصفهان حفظ شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اضافه کرد: برای تعطیلات نوروز در اصفهان دغدغه جذب گردشگر نداریم چراکه حضور گردشگران بسیار بیشتر از ظرفیت این شهر است اما نیازمند مدیریت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستیم؛ همان‌طور که میدانید ستاد سفر استان اصفهان به صورت مداوم تشکیل شده و دستگاه‌های مختلف به صورت هماهنگ راه‌حل‌هایی را برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای هرشب از تعطیلات نوروز سال آینده امکان اسکان 180 هزار نفر در اصفهان تامین شده است که باید با رفع محدودیت‌های جاده‌ای، امدادی و... زمینه هرچه بهتر برای مسافران نوروزی در تسهیلات و مصوبات سفرهای نوروزی فراهم آید.

به گزارش فارس، استان اصفهان دارای بیش از 22 هزار جاذبه تاریخی و فرهنگی ارزشمند است که یک هزار و 765 اثر تاریخی آن به ثبت ملی رسیده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار