کرامت خانی پور چهره شاخص اصلاح طلب و کاندیدای مطرح انتخابات دهم در پلدختراز جمله افرادی است که اخباری مبنی بر تایید صلاحیتش در دقیقه ۹۰ فضای سیاسی پلدختر را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
کد خبر: ۱۸۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳ 15 February 2016


تابناک لرستان: در روزهای اخیر، رد صلاحیت‌ها و تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان بالا و پایین شده است؛ کاندیدایی که در مرحله اول تایید صلاحیت شده، در نوبت‌های بعدی نتوانسته است از تیغ رد صلاحیت‌ها جان سالم به در ببرد و یا کاندیدایی که رد صلاحیت شده، در مراحل بعدی توانسته است جواز ماندن در عرصه انتخابات را بگیرد.

در حالی که کمتر از دو هفته به انتخابات دهم در پلدختر باقی مانده است انتشار خبری فضای سیاسی پلدختر را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از مردم منتظر روز ۲۷بهمن و انتشار اسامی نهایی کاندیداهای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان هستند.

بنا به رصد خبرنگار تابناک ،کرامت خانی پور چهره شاخص اصلاح طلب و کاندیدای مطرح انتخابات دهم در پلدختراز جمله افرادی است که اخباری مبنی بر تایید صلاحیتش در دقیقه ۹۰ فضای سیاسی پلدختر را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

وی که چهره ای شاخص و از افراد مورد وثوق اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه محسوب می شود در دو مرحله قبلی از سوی هیات نظارت و شورای نگهبان رد صلاحیت شده اما حامیان وی همچنان منتظر تایید صلاحیت این کاندیدای شاخص اصلاح طلب از سوی شورای نگهبان در لحظات پایانی هستند.

به نظر می رسد در صورت تایید صلاحیت کرامت خانی پور ،انتخابات دهم پلدختر وارد فاز جدیدی شودکه اصلاح طلبان را پس از سالها صاحب کاندیدایی مطرح و شاخص واحتمالا نماینده ایی مقتدرخواهد کرد.

این کاندیدای مطرح وجانباز دفاع مقدس ،شناسنامه دار ترین اصلاح طلب پلدختر به شمار می رود که در بین افکار عمومی و فعالان سیاسی شهرستان همواره شخصیتی قابل اتکا و بسیارمحترم و کاملا معتقد به اخلاق مداری در سیاست وانتخابات  بوده و ورود او به صحنه رقابت ها شوک جدی را به کاندیداهای مختلف در انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه پلدخترومعمولان وارد خواهد کرد.

تا آن حد که در پیش زمینه این شوک ،هواداران برخی از کاندیداها  به تکاپو افتاده اند که درپیامکهای مختلف وغیرواقعی کاندیدای خودرا نامزد مد نظر اصلاح طلبان شهرستان معرفی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار