دبیر ستاد انتخابات استان مازندران
دبیر ستاد انتخابات استان مازندران گفت:افرادی که تا کنون پیگیر تاییدشان هستند چون نظارت شورای نگهبان نظارت استصوابی عام است و در همه مراحل انتخابات ساری و جاری است می توانند عده ای اسنادی را ببرند و صلاحیت خودشان را بگیرند که تعداد این افراد کمتر از انگشتان یک دست است.
کد خبر: ۱۸۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 14 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهرداد ابراهیمی گفت: کاندیداها در حوزه و منطقه شهری می توانند یک ستاد خواهران و یک ستاد برادران داشته باشند.

وی افزود: کل شعبات اخذ رای در استان 3 هزار و 45 شعبه و تعداد صندوق های رای 6 هزار و 90 صندوق و حدود 10 هزار نفر از عوامل انتظامی در استان مسئولیت امنیت این صندوق ها را بر عهده دارند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندرانتعداد عوامل اجرایی انتخابات استان را 48 هزار نفر دانست و تصریح کرد: 22 جلسه تا کنون ستاد انتخابات در استان برگزار شده و هیئت‌های بازرسی و اجرایی در شهرستان‌ها فعال هستند و از روز 29 بهمن ماه تبلیغات رسمی مجلس شورای اسلامی به مدت 7 روز آغاز می‌شود تا 8 صبح ششم اسفند ماه پایان می یابد.

وی افزود: 170 نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی مازندران برای 12 کرسی و به طور میانگین برای هر کرسی 14 نفر رقابت دارند.

ابراهیمی اظهار کرد: کسانی که در هیئت اجرایی شهرستان و هیئت نظارت استان تایید شدند و در شورای نگهبان رد شدند آن فرد حق اعتراض دارد که در کل استان مازندران برای یک نفر اتفاق افتاد که فرد مشهوری نبود و ایشان نیز اعتراض و پیگیری نکرد.

وی افزود: میانگین سنی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی 45 سال است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندرانبا اشاره به اینکه 7 کاندیدای خبرگان برای 4 کرسی رقابت می‌کنند، عنوان کرد: تبلیغات کاندیدای خبرگان 14 روز است و از 22 بهمن آغاز تا 5 بهمن اسفند ماه ادامه دارد.

وی افزود: افرادی که تا کنون پیگیر تاییدشان هستند چون نظارت شورای نگهبان نظارت استصوابی عام است و در همه مراحل انتخابات ساری و جاری است می توانند عده ای اسنادی را ببرند و صلاحیت خودشان را بگیرند که تعداد این افراد کمتر از انگشتان یک دست است.

این مسئول یادآور شد: احتمال تایید صلاحیت برخی از کاندیداها وجود دارد اما بسیار محدود و معدود است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار