کد خبر: ۱۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 03 April 2015
فرشاد اسکندری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به بازگشت تدریجی مسافران نوروزی به پایتخت از روزهای گذشته در حال حاضر جریان ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان تهران نیز روان است.

وی به آمار تردد خودروها از 25 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین اشاره کرد و گفت: در این مدت در حدود 24 میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان تهران صورت گرفته است.

اسکندری افزود: استان تهران از این لحاظ پس از استان البرز با حدود 25 میلیون تردد در جایگاه دوم قرار دارد.

وی با اشاره به میزان تلفات حوادث جاده ای استان تصریح کرد: در همین مدت بر اساس آمارهای پلیس راه و گشت های راهداری در پی تصادفات رخ داده در محورهای مواصلاتی استان تهران هفت نفر فوت کرده و 19 نفر نیز مجروح شدند.

سرپرست مرکز مدیریت راه های استان تهران با اشاره به حادثه دیروز ریزش کوه در مسیر لواسان به فشم و بسته بودن چند ساعته آن از مردم خواست با توجه به احتمال ریزش دوباره کوه تا حد امکان از تردد در این مسیر خودداری کنند.

از اوایل صبح تا حدود عصر دیروز به دلیل ریزش کوه در جاده لواسان به فشم، این مسیر توسط نیروهای پلیس راه بسته اعلام شده بود.

اسکندری خاطرنشان کرد: شماره تلفن 77909080 به طور شبانه روزی پاسخگوی شهروندان درباره وضعیت ترافیکی و جوی راه های مواصلاتی استان تهران و استان های همجوار است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار