با حضور نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی گمرک این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۸۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 13 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح گمرک جهرم که با حضور مدیرکل گمرکات استان فارس، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری این استان و فرماندار ویژه جهرم به همراه تجار و بازرگانان این شهر انجام شد اظهار داشت: سال‌هاست که رهبری دغدغه اقتصاد مقاومتی را دارند که نشان از آینده‌نگری ایشان است.

محمدرضا رضایی افزود: امروز که استکبار نفت را به کالای سیاسی تبدیل کرده است ما پی به سخنان رهبری می‌بریم و باید فضای کشور را از خام‌فروشی دور کنیم و از این اقتصاد نفتی دور شویم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: امروز که پس از برجام به دنبال رونق اقتصادی هستیم باید حواسمان جمع باشد تا مصرف‌کننده کالای خارجی نشویم و سعی کنیم فنّاوری‌های روز دنیا به کشور وارد شود و نه کالاهای مصرفی غرب و باید بدانیم نباید ایران را بازاری برای فروش محصولات دیگر کشورها کنیم که اگر چنین شود به بی‌راهه رفته‌ایم.

وی وجود منطقه ویژه اقتصادی در جهرم را یک فرصت خوب برای سرمایه‌گذاران عنوان کرد و گفت: امروز با افتتاح گمرک یکی دیگر از پازل‌های منطقه ویژه اقتصادی را در این شهرستان کامل کرده‌ایم و فضا برای تجار و بازرگانان منطقه آماده شده است تا بتوانیم بهتر و راحت‌تر محصولات داخلی و به‌ویژه مرکبات منطقه را به کشورهای دیگر صادر کنیم.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استقرار گمرک در جهرم پس از سه سال پیگیری انجام ‌شده است و با توجه به فاصله کوتاه این شهرستان به بندر شهید رجایی و همچنین تولید بالای محصولات باغی و صیفی در جهرم و استان فارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و باید تلاش کنیم تا این گمرک به یکی از گمرک‌های خوب در این استان و کشور تبدیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار