مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: بانوان ما بخصوص بانوان فعال در حوزه های مختلف نقش بسیار موثری در توسعه جامعه دارند.
کد خبر: ۱۸۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 13 February 2016
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: بانوان ما بخصوص بانوان فعال در حوزه های مختلف نقش بسیار موثری در توسعه جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر شاه آبادی روز شنبه در نشست بررسی عوامل و موانع مشارکت زنان در فعالیت های اجتماعی و سیاسی که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه همواره در زمینه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن داشته اند.

وی ادامه داد: توجه به حضور بانوان در جامعه و کمک گرفتن از توانمندی های آنان می تواند به حل بسیاری موضوعات کمک کند.

شاه آبادی افزود: امروز شاهد مشارکت بانوان در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، ورزشی اجتماعی بوده ایم، عرصه هایی که بانوان در آن خوش درخشیده اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: امروز بانوان ما همپا با مردان سرزمینشان برای عمران و آبادانی کشور تلاش می کنند و عامل بسیاری از موفقیت ها به شمار می روند.

وی تصریح کرد: مجموعه استانداری کرمانشاه با تمام توان و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید از زنان حمایت کرده و به امور آنان رسیدگی می کند.

شاه آبادی در پایان اظهار کرد: استاندار کرمانشاه بر این عقیده است که با استفاده از توانمندی بانوان می توانیم راحت تر مسیر توسعه را پیموده و به پیشرفت های بیشتری دست یابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار