فرمانده انتظامی ایلام از آمادگی پلیس این استان برای تامین امنیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری خبر داد.
کد خبر: ۱۷۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 12 February 2016

فرمانده انتظامی ایلام از آمادگی پلیس این استان برای تامین امنیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سردار علی دولتی اظهار کرد: برنامه ریزی و تدابیر لازم به منظور پوشش صندوق های رای و امنیت انتخابات توسط پلیس از ماه های گذشته صورت گرفته و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
وی با تاکید بر مشارکت مردم برای برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری افزود: از توان نیرویی و امکانات پلیس مرزبانی نیز در صورت نیاز برای برقراری امنیت استفاده خواهیم کرد.
رئیس پلیس استان ایلام با اشاره به حضور پرشور و نشاط مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: مردم با این حضور چشمگیر و گسترده نشان دادند که در راستای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب استوار و مقاوم هستند.
سردار دولتی یادآور شد: مردم در انتخابات هفتم اسفند نیز با شرکت گسترده خود و انتخاب افرادی اصلح که دغدغه حل مشکلات مردم و منافع نظام را دارند از این برهه حساس نیز با سربلندی بیرون خواهند آمد.
وی به نامزدهای انتخابات توصیه کرد با رعایت اخلاق انتخاباتی، شان و منزلت خود را حفظ کرده و هواداران آنها نیز ضمن رعایت قوانین و مقررات، تلاش کنند زمینه مشارکت حداکثری مردم را در پای صندوق های رای فراهم آورند.
استان ایلام با گستره 20 هزار کیلومتر مربعی و حدد 590 هزار نفر جمعیت دارای سه کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران است و یک کرسی نمایندگی نیز در مجلس خبرگان رهبری دارد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز هفتم اسفند همزمان در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار