مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد: واژگونی یک دستگاه پژو 206 در جاده میانه –ترک، حوالی روستای نقاب، دو کشته برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۷۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 10 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،حبیب حسینقلی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: واژگونی این خودرو به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان میانه گزارش شد و متعاقب آن تکنسین‌های پایگاه 115 ترک به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این سانحه رانندگی مرگ مرد 32 ساله و دختر بچه 4 ساله به علت شدت جراحات وارده در محل تایید شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه تکنسین‌های پایگاه ترک با اقدامات پیش بیمارستانی دو مصدوم حادثه را نیز به بیمارستان امام خمینی میانه انتقال دادند.

حسینقلی زاده ادامه داد: آلارم و آژیر خودروهای امدادی نشانگر بروز حادثه است و باید خودروهای عبوری با کشیدن خودروها به سمت راست جاده، حتما مسیر را برای این خودروها باز کنند.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی نیز با تائید این خبر گفت: ناتوانی راننده پژو 206 در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه علت این سانحه رانندگی گزارش شده است.

سرهنگ جواد ناموران گفت: متاسفانه ظهر روز گذشته نیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با ال 90در جاده خواجه-اهر، سه راهی شاملو،سه نفر فوت کرده و دو نفر مصدوم شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
یک لحظه بی احتیاطی برابر یک عمر پشیمانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :