با حضور مسئولان ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه پیام‌نور واحد بهنمیر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۷۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 09 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه پیام‌نور واحد بهنمیر با حضور امام جمعه بهنمیر، رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران، فرماندار بابلسر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

امام جمعه بهنمیر با تبریک به ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست.

حجت‌الاسلام محمدحسین شریف‌تبار با بیان اینکه انقلاب اسلامی با همت مرجع دینی و معمار کبیر انقلاب اسلامی بنیان‌گذاری شده است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست معجزه‌گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی‌الله علیه و آله، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

شریف‌تبار با اشاره به اینکه امروز جوانان و دانشمندان ما قله‌های علم را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند، افزود: ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی به رشد قابل توجه‌ای دست یافته است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور بهنمیر نیز با بیان اینکه این دانشگاه در سال 88 با چهار دانشجو در رشته حقوق فراگیر فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار کرد: در حال حاضر این دانشگاه حدود 700 دانشجو دارد.

رضا رستگار با اشاره به اینکه این دانشگاه در زمینی به مساحت یک هزار و 400 متر مربع با زیربنای 700 متر در دو طبقه آموزشی و اداری احداث شده است، اعتبار هزینه شده برای این واحد دانشگاهی را حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان دانست.

رئیس دانشگاه پیام‌نور بهنمیر با بیان اینکه این دانشگاه در زمین اهدایی مرحوم ولی‌نتاج احداث شده است، بیان کرد: بنا بر وصیت این خیر نیک‌اندیش، سردرب ورودی دانشگاه به‌نام وی نام‌گذاری شود.

رستگار با تاکید بر ضرورت احداث مسجد دانشگاه، گفت: اعتبارات لازم جهت تاسیس آن تخصیص یابد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار