در نهمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری از 32 طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی و تسهیلاتی شهرستان چرداول با حضور استاندار ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 09 February 2016

در نهمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری از 32 طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی و تسهیلاتی شهرستان چرداول با حضور استاندار ایلام آغاز شد.

به گزارش تابناک ایلام؛فرماندار چرداول روز سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح های دهه فجر این شهرستان گفت: 32 پروژه عمرانی، خدماتی و تسهیلاتی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد و دو طرح نیز کلنگ زنی می شود.
پرویز کولانی افزود: 123 میلیارد و 762 میلیون ریال اعتبار در مجموع برای اجرای این طرح ها که زمینه اشتغال 75 نفر را فراهم کرده است در قالب اعتبارات استانی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

** افتتاح مدرسه بنیاد برکت در چرداول
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در آیین افتتاح از دبیرستان 15 کلاسه بنیاد شهدای سرابله گفت: این فضای آموزشی با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ساخته شده است.
سعید هژبری افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار و 107 متر مربع ساخته شده و 29 میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.
وی یادآور شد: این واحد آموزشی دارای آزمایشگاه، کتابخانه، نمازخانه و بخش اداری است و سیستم های گرمایشی و سرمایشی استاندارد نیز در آن تعبیه شده است.
شهرستان 65 هزار نفری به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
این خبر در حال تکمیل است....

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار